Skip to main content
Hoi,



Ik wil graag vanuit een zakelijk abonnement (KPN) overstappen met nummerbehoud. Abonnement loopt af 18-11-13, maar nu blijkt de gewenste overstapdatum pas op z'n vroegst vanaf medio januari gerealiseerd te kunnen worden.



Wat moet ik doen om te voorkomen dat KPN automatisch verlengd, en ik toch z.s.m. over kan stappen?
Hoi,



Ik wil graag vanuit een zakelijk abonnement (KPN) overstappen met nummerbehoud. Abonnement loopt af 18-11-13, maar nu blijkt de gewenste overstapdatum pas op z'n vroegst vanaf medio januari gerealiseerd te kunnen worden.



Wat moet ik doen om te voorkomen dat KPN automatisch verlengd, en ik toch z.s.m. over kan stappen?




Hoi Peter Roest,



Bij een zakelijk abonnement heb je meestal een opzegtermijn van drie maanden. Vandaar dat je een datum in januari krijgt. Is jouw aansluiting al opgezegd bij KPN per einde contract of ben je heel zeker dat je weg mag? Dan kunnen we de wensdatum aanpassen. Of KPN het daar dan ook mee eens is, zullen ze ons dan weer laten weten.

Wij willen je nummer natuurlijk zo snel mogelijk overnemen. Over wanneer dat zeker wordt goedgekeurd, informeer je het beste bij KPN.

Laat je het even weten, wat de situatie precies is?



Groetjes,

Charlene

Reageer