Skip to main content
Hallo,



Kan sinds een paar dagen niet meer bellen met mijn mobiel of gebeld worden. Heb mijn telefoon al een aantal keren aan en uit gehad, de batterij eruit gehaald, simkaart eruit en erin gedaan. Heb thuis na genoeg geen bereik, maar had dat hiervoor ook en toen kon ik wel gebeld worden of bellen



hoe kan dit?



gr LM
Hoi lucienne m, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb je vraag verplaatst naar het forum onderdeel Bellen. Andere forumbezoekers kunnen zo makkelijker zelf ook hun antwoord vinden aan de hand van jouw topic.



In je gegevens zie ik op 8 september nog een uitgaand gesprek en een verstuurde SMS en elke dag zie ik datagebruik. Vanaf wanneer heb je precies te maken met dit probleem?

En heb je dit overal, of op een bepaalde locatie?

Het is ook belangrijk om te weten of dit misschien niet aan je telefoon ligt. Dit kun je testen door je simkaart een tijdje in een andere telefoon te proberen. Wil je dat eens doen?
Hallo,

Ik heb sinds een klein jaar een Simyo prepaid tegoed. Ik gebruik dit in postcodegebied 1183 WX en dat is echt geen afgelegen gebied! Toch is de telefoondekking erg slecht. Ik kan vaak niet bellen (25-50 😵 of verbinding wordt verbroken. Hoe kan dat? Ik gebruik niet eens een smarttelefoon dus simpeler kan het volgens mij niet.

Ik overweeg toch weer over te stappen naar een andere aanbieder, tenzij u mij nog kunt helpen..
Hallo,

Ik heb sinds een klein jaar een Simyo prepaid tegoed. Ik gebruik dit in postcodegebied 1183 WX en dat is echt geen afgelegen gebied! Toch is de telefoondekking erg slecht. Ik kan vaak niet bellen (25-50 😵 of verbinding wordt verbroken. Hoe kan dat? Ik gebruik niet eens een smarttelefoon dus simpeler kan het volgens mij niet.

Ik overweeg toch weer over te stappen naar een andere aanbieder, tenzij u mij nog kunt helpen..




Hoi Loket20,



Welkom op het forum 🙂

Ik zie dat je hier eerder per email contact over hebt gehad en dat het toen leek opgelost. Ben je inmiddels in staat geweest om de simkaart eens in een ander toestel te testen? Het postcodegebied dat je noemt, daar zou de dekking in orde moeten zijn. Wellicht is er dus iets anders aan de hand.

Ik hoor graag van je wat je ervaart als je de sim in een ander toestel probeert. Dan kunnen we daarmee verder naar een oplossing zoeken :)



Groetjes,

Charlene
ik heb ook het probleem dat ik binnenshuis niet  kan bellen en gebeld worden,ook nog maar sinds gisteren.zal het proberen met een andere telefoon
Hoi bartjes, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je binnen geen verbinding meer krijgt als je thuis bent. Het is een goed idee om je simkaart eens te proberen in een andere telefoon 🙂. Je kunt ook even proberen of je dit ook ervaart als je de telefoon op 2G zet.



Laat je ons de uitkomst van de test weten?

Reageer