Skip to main content
Hallo,



Sinds een week kan ik niet meer naar mensen bellen, ik krijg geen hierbij geen foutmelding. De belseconden beginnen wel te lopen, echter gaat de telefoon niet over. Hoor geen kiestoon of iets dergelijks.

Als ik gebeld wordt, gaat mijn telefoon wel over, als ik opneem kan men (over het algemeen, dus niet altijd) mij wel horen, ik de beller alleen niet. Vrij lastig in een gesprek! In het begin kon ik nog wel naar vaste nummers bellen, maar dit privelege is jammerlijk ook verleden tijd.



Ik heb het forum al wat doorgespit, heb gezien dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad. De "oplossing" was je telefoon uitzetten (15 min tot half uur etc) en dan moet het weer werken. Nada. Heb mijn telefoon een hele dag uitgehad, geen resultaat.



Hopelijk (nogmaals, heb meerdere topics op het forum gelezen) kunnen jullie mij snel verder helpen! Ik hoop hierbij ook dat ik (in tegenstelling tot wat ik vaak heb gezien op dit forum) niet een week moet wachten op een reactie.
Welkom op het forum WipeOut,



Dit lijkt me een andere situatie als wat je op het forum tegen bent gekomen. Dit gaat echt om de kwaliteit en het niet overgaan van de verbinding.



Ik ben benieuwd:



- sinds wanneer je dit ervaart

- waar je dit probleem ervaart (is het op een bepaalde plek dan zou ik graag de postcode willen weten)

- of je dit ook in een ander toestel ervaart

- of je wel sms berichten kunt versturen en ontvangen

- of je dit probleem met bepaalde nummers ervaart.



Met de antwoorden op de bovenstaande vragen, kan ik gerichter naar een oplossing zoeken.



Groetjes,



Alex
Heel frapant, maar ik kan sinds 5 minuten weer bellen en gebeld worden. Het probleem lijkt zichzelf dus opgelost te hebben.



Voor alle duidelijkheid toch nog antwoord op je vragen (wellicht handig mocht dit euvel zich wederom voordoen):



- sinds wanneer je dit ervaart

Sinds +/- een week

- waar je dit probleem ervaart (is het op een bepaalde plek dan zou ik graag de postcode willen weten)

Probleem is niet plaatsgebonden, op werk, thuis, school, overal

- of je dit ook in een ander toestel ervaart

Heb niet de mogelijkheid om mijn microsim in een ander toestel te testen

- of je wel sms berichten kunt versturen en ontvangen

Kan wel sms berichten ontvangen en versturen

- of je dit probleem met bepaalde nummers ervaart.

Probleem is ook niet aan bepaalde nummers gebonden, in beginsel kon ik nog wel met vaste nummers bellen, mobiele nummers bereiken was toen al niet meer mogelijk. Op een gegeven moment waren vaste nummers ook niet meer bereikbaar.
Ho WipeOut,



Goed om te lezen dat het nu is opgelost en bedankt dat je moeite hebt genomen om de vragen te beantwoorden.



Het lijkt geen netwerk gerelateerd probleem te zijn geweest, want anders zouden een hoop andere klanten hetzelfde moeten ervaren (aangezien het niet op een bepaalde plaats vond).



Groetjes,



Alex

Reageer