Skip to main content
Sinds vandaag ben ik over naar Simyo. Alles werkt, op een ding na. Ik kan bijv bellen naar mijn ouders, maar zodra mijn ouders naar mij proberen te bellen, krijgen ze een "Nummer niet in gebruik" toon of gewoon niks. Mijn ouders bellen via UPC en nummerherkenning is dus uitgeschakeld.



In mijn telefoon staat de optie om anonieme bellers te negeren gewoon uitgeschakeld en bij mij vorige provider werkte alles naar behoren. Waar ligt dit aan? Ik kan het eveneens niet vinden in mijn sim instellingen op "Mijn Simyo".
Sinds vandaag ben ik over naar Simyo. Alles werkt, op een ding na. Ik kan bijv bellen naar mijn ouders, maar zodra mijn ouders naar mij proberen te bellen, krijgen ze een "Nummer niet in gebruik" toon of gewoon niks. Mijn ouders bellen via UPC en nummerherkenning is dus uitgeschakeld.



In mijn telefoon staat de optie om anonieme bellers te negeren gewoon uitgeschakeld en bij mij vorige provider werkte alles naar behoren. Waar ligt dit aan? Ik kan het eveneens niet vinden in mijn sim instellingen op "Mijn Simyo".




Het probleem heeft zichzelf inmiddels opgelost. Vanmorgen werkte het allemaal weer naar behoren. Topic kan dus gesloten worden 🙂
Hoi Spyder, welkom op het Simyo forum!



Nog vóór we aan jouw topic toe zijn gekomen is het al opgelost; super!

Heb je nog iets gedaan om het te laten werken, of ging dat vanzelf?
Hoi Spyder, welkom op het Simyo forum!



Nog vóór we aan jouw topic toe zijn gekomen is het al opgelost; super!

Heb je nog iets gedaan om het te laten werken, of ging dat vanzelf?





Niks meer gedaan, had gewoon een nachtje nodig denk ik. Die functie heeft denk ik een beetje bijgeslapen om goed van start te kunnen 😛
Haha Spyder,



Dat is het vast geweest ;)

Mocht je weer eens een vraag hebben, dan ben je welkom hier op het forum.



Groetjes,

Charlene

Reageer