ik heb sinds 17-4 een simyo abbo, alles werkt goed behalve dat ik niet gebeld kan worden.
ik heb met een andere telefoon mijzelf gebeld en krijg te horen dat deze telefoon niet bereikbaar is.
Hoe kan dit en wat kan er aan gedaan worden??
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Ik heb trouwens een blackberry bold 9700
ik kan alleen gebeld worden als ik internet aan zet.. hoe kan dit?
Waarom reageerd er niemand?
Beste Taartschep,
Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op een post op het forum.
De mogelijkheid om te bellen/gebeld te worden staat in principe los van of er wel of geen internetverbinding is. Wij hebben de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hierna is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op een post op het forum.
De mogelijkheid om te bellen/gebeld te worden staat in principe los van of er wel of geen internetverbinding is. Wij hebben de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hierna is verholpen.
Groetjes,
Manisha
heb mijn telefoon uitgezet en na 30 min aan gezet.
Helaas heeft het niet geholpen en ben ik nog steeds niet bereikbaar.
Helaas heeft het niet geholpen en ben ik nog steeds niet bereikbaar.
Hoe zit het met je bereik?
Werkt de sim-kaart wel in een ander toestel?
Werkt de sim-kaart wel in een ander toestel?
Beste Taartschep,
Volgens onze netwerkspecialisten staan er op het netwerk geen blokkades ingesteld. Wij vermoeden dat je in het toestel een blokkade hebt ingesteld, wij raden je aan om de toestelinstellingen en firewall instellingen op de Blackberry te controleren. Tevens raden wij je aan om de simkaart in een ander simlockvrij toestel te plaatsen om te controleren of je dezelfde foutmelding krijgt.
Groetjes,
Manisha
Volgens onze netwerkspecialisten staan er op het netwerk geen blokkades ingesteld. Wij vermoeden dat je in het toestel een blokkade hebt ingesteld, wij raden je aan om de toestelinstellingen en firewall instellingen op de Blackberry te controleren. Tevens raden wij je aan om de simkaart in een ander simlockvrij toestel te plaatsen om te controleren of je dezelfde foutmelding krijgt.
Groetjes,
Manisha
Ik heb al een aantal dagen 'alleen noodoproepen' op mijn telefoon staan. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. Hoe kan dit? Handmatig netwerk selecteren werkt niet.
Wat voor melding zie je op het moment dat je handmatig voor een netwerk kiest? Om na te gaan of het probleem bij de simkaart of aan het toestel ligt, raden we je aan om een ander simlock vrij toestel te proberen. Graag horen we van je of het werkt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.