Skip to main content

.

Hallo!

 

Ik kan al een tijdje niet bellen (ook niet de voicemail), en ook niet gebeld worden, vanwege “administratieve redenen buiten gebruik gesteld”. Ik kan nog wel sms’en. Mijn sim kaart is actief en ik heb beltegoed. Wat is het probleem? Hoe kan dit opgelost worden?

 

Vriendelijke groet,

typhoon

Hi @typhoon,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je niet kunt bellen! 

Ik wil graag een reset uitvoeren op je simkaart, hiermee maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk. Dit lost vaak het probleem op! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting er even bij 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Wegens administratieve redenen kan ik niet bellen, appen enz.

Graag jullie hulp


Hoi @Clabbers1,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet kan bellen! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de simkaart actief is. Ik voer meteen even een reset uit op de simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven en de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen nadat je dit bericht hebt gelezen? Na deze 10 minuten mag je testen of het weer lukt met bellen.

Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy


Ik kan wel gebeld worden,  maar om administratieve redenen niet uitgaand bellen. Wat te doen?

 


Hallo @Hennietromp bij prepaid misschien saldo opwaarderen en bij postpaid misschien openstaande factuur betalen.

Anders even de helpdesk bellen via een andere telefoon.

Succes.

 


Hoi @Hennietromp,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het uitgaand bellen niet lukt! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is.

Bedankt voor je hulp @JanD 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer