Skip to main content
Hallo,



Ik heb voor onze dochter een prepaid simkaart. Maar ze kan nog steeds niet bellen.

netwerk niet beschikbaar zegt hij dan.



gr Anja
Hoi anja78, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik even verplaatst naar Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)



Ik heb even gekeken naar het nummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo. In het systeem zie ik zo niks raars staan. Heb je al eens je toestel uit- en aangezet? 🙂 Ook geprobeerd om handmatig het KPN netwerk te selecteren?



Voor de volledigheid heb ik je simkaart gereset. Wil je je toestel eenmalig uit- en aanzetten? Je simkaart gaat zich op deze manier opnieuw aanmelden op het netwerk. Als dit nog niet werkt, dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen. Zo kunnen we kijken waar het probleem ligt.



Laat je mij weten wat hier uitkomt? 😮
Is een mogelijke oorzaak van het probleem met de telefoon van de dochter van anja78 dat er een simlock op zit? Of krijg je dan een andere foutmelding?
Er is vanmorgen eventjes gebeld, dus het werkt inmiddels :)



anja78, wat was de oplossing?
Hallo,



Bedankt voor de info, we hebben handmatig het netwerk geselecteerd en toen deed hij het !

Bedankt.



gr Anja
Ah fijn dat het daarmee was verholpen, dankjewel voor het delen van de oplossing, anja78! 🙂

Reageer