Heel mooi alle stappen doorlopen maar ik kan niet bellen? Wel allerlei bevestigingsbrief mailtjes van simyo ontvangen
Het is een nieuw nummer. Ik heb wel signaal maar als ik een nummer bel krijg ik de melding.
"Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten werking gesteld"
Hoe lossen we dit op? Ik wil wel graag bellen....
Met vriendelijke groeten,
Martijn
Op 19 feb. 2013 om 21:02 heeft "Simyo klantenservice"
Beste Martijn ******
Bedankt voor het activeren van je simkaart! Vanaf nu kun je bellen, sms'en en internetten met je Simyo Sim Only abonnement. Plaats de simkaart in je toestel en gebruik onderstaande pincode om te kunnen bellen.
Belangrijke informatie:
Je Simyo telefoonnummer: 06********
Je pincode: *****
Je PUK-code: ***********
De pincode heb je nodig wanneer je de simkaart in je toestel plaatst. De PUK-code gebruik je wanneer drie keer een onjuiste pincode is ingevoerd. Beide codes vind je ook op Mijn Simyo.
LET OP! Indien je nummerbehoud hebt aangevraagd, dan is bovenstaand nummer een tijdelijk Simyo nummer. Dit nummer vervalt op het moment dat je huidige nummer wordt overgezet naar Simyo. Tot je nummer is overgezet, betaal je geen abonnementskosten. Je kunt nu al wel bellen met het tijdelijke Simyo nummer maar je betaalt dan de buiten-bundel tarieven voor bellen en sms'en en de pay-as-you-go tarieven voor Internet op je Mobiel.
We adviseren je dan ook om pas gebruik te maken van je Simyo simkaart nadat je nummer is overgezet.
Wij wensen je veel bel- en smsplezier!
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Op dit bericht kun je niet reageren. Als je nog vragen hebt, ga dan naar www.simyo.nl/service