.

Beantwoord

Kan niet bellen, sms'en en internetten ook niet gebeld of ge-sms't worden, wat nu?

  • 2 November 2015
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo simyo, ik kan sinds drie dagen niet meer bellen of sms'en en mijn 3G doet het ook niet.
Sinds ik mijn abonnement heb aangepast, doet het bellen en sms'en het slecht, maar nu doet het het helemaal niet meer. Ook mijn 3G dus niet. Er staat de hele tijd dat m'n telefoon, links in beeld, aan het zoeken is (naar een provider??).
Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen want op dit moment kan ik niks met mijn telefoon als ik geen WiFi heb.
icon

Beste antwoord door Naomi 3 November 2015, 18:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Bregje,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend.
Heb je je mobiel al een keer uitgezet voor 15 minuten en daarna weer aan. Je simkaart meld zich dan weer opnieuw aan bij de provider.

Heeft dit het probleem verholpen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi bregje08, welkom op het Simyo forum!

Je gegevens heb ik er ook bij gepakt. Ik zie dat je Anika en Rachida vandaag hebt gesproken van de telefonische klantenservice 🙂 Ze hebben met je verschillende stappen doorgenomen. Helaas lijkt het te liggen aan je simkaart. Om deze reden is er vandaag een nieuwe gestuurd.

Wil je ons laten weten of hiermee het probleem is verholpen?

@maikel.twinnie; dankjewel voor je goede tips! Dit is inderdaad heel handig om te doen 🙂

Reageer