.

Beantwoord

kan niet bellen of smsen

  • 20 November 2012
  • 7 reacties
  • 333 Bekeken

Badge
Beste Simyo,
Ik kan al sinds gisteravond niet bellen of gebeld worden en kan ook niet smsen of gesmst worden.
 maar ik heb wel bereik.
Enig idee hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Arie 22 November 2012, 10:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Sms-jes Worden niet verzonden en ik kan ook niet bellen. Heel irritant. Terwijl ik vol bereik heb. iemand enig idee waar dit aan ligt??
Badge +2
Beste c.herrewijnen,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste giscard,

Uit onze gegevens blijkt dat je geblokkeerd bent vanwege hoogverbruik. De rekening bedraagt momenteel € 164,72. Wij kunnen je heraansluiten als je een tussentijdse betaling van € 100 naar ons overmaakt. Op het moment dat je het bedrag betaald heeft kan je ons een betaalbewijs mailen. Om het snelst te worden heraangesloten is het beter als je gelijk nadat je het mailtje hebt verstuurd om telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze mannier kunnen wij dit gelijk bij onze financiële afdeling neerleggen zodat wij je kunnen heraansluiten. Je kan de tussentijdse betaling overmaken naar:

Rekeningnummer: 12.15.03.038
T.n.v. Buckaroo Online Payment Services
O.v.v. Simyo (het mobielnummer)

Groetjes,

Arie
Ik kan vanaf gisteren 23 november niet meer bellen, wel internetgebruik. Ik heb nog genoeg in mijn bundel om te kunnen bellen/sms-en. De melding is ' uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld' ? HELP
Beste Simyo,
Ik kan sinds vanmiddag niet meer bellen/sms'en, gebeld worden/gesmst worden.
Als ik inlog zie ik dat ik nog een paar honderd bel minuten en sms'jes heb. Daarnaast is mijn factuur van vorige maand ook netjes betaalt.
Wat is hier aan de hand?! Ik krijg de melding "om administratieve redenen kunt u niet bellen".
Dit is echt onacceptabel aangezien bereikbaarheid en de mogelijkheid om te bellen/sms'en inmiddels net zo'n belangrijke levensbehoefte is als eten en een dak boven je hoofd.
Als ik bel met 1200 (via de telefoon van mijn vriendin die ook Simyo heeft, omdat ik zelf dus niet meer kan bellen...) dan hoor ik dat jullie maandag pas weer bereikbaar zijn.
Tot maandag wachten is geen optie, ik MOET vandaag weer worden aangesloten en anders stap ik over naar een andere provider.
Pissige groet,
Een ontevreden klant
Beste Simyo,

Ik heb sinds gisterenavond ook dat ik niet mer kan bellen , sms etc...

Als ik probeer te bellen met mijn phone dan krijg ik ook "om administratieve redenen kunt u niet bellen".
Ik betaal altijd mijn rekeningen op tijd en dit heb ik nog nooit gehad , wat is hier aan de hand?

Nu probeer ik al de hele ochtend de klantenservice te bellen , maar na ruim 20 minuten wordt de verbinding verbroken! Dus ik probeer ik het maar op deze wijze.

Ik vind dit erg slecht!!! Ik kan jullie niet een bereiken !!
Reputatie 5
Badge +10
Ik kan vanaf gisteren 23 november niet meer bellen, wel internetgebruik. Ik heb nog genoeg in mijn bundel om te kunnen bellen/sms-en. De melding is ' uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld' ? HELP

Beste Simyo,
Ik kan sinds vanmiddag niet meer bellen/sms'en, gebeld worden/gesmst worden.
Als ik inlog zie ik dat ik nog een paar honderd bel minuten en sms'jes heb. Daarnaast is mijn factuur van vorige maand ook netjes betaalt.
Wat is hier aan de hand?! Ik krijg de melding "om administratieve redenen kunt u niet bellen".
Dit is echt onacceptabel aangezien bereikbaarheid en de mogelijkheid om te bellen/sms'en inmiddels net zo'n belangrijke levensbehoefte is als eten en een dak boven je hoofd.
Als ik bel met 1200 (via de telefoon van mijn vriendin die ook Simyo heeft, omdat ik zelf dus niet meer kan bellen...) dan hoor ik dat jullie maandag pas weer bereikbaar zijn.
Tot maandag wachten is geen optie, ik MOET vandaag weer worden aangesloten en anders stap ik over naar een andere provider.
Pissige groet,
Een ontevreden klant


Beste Simyo,

Ik heb sinds gisterenavond ook dat ik niet mer kan bellen , sms etc...

Als ik probeer te bellen met mijn phone dan krijg ik ook "om administratieve redenen kunt u niet bellen".
Ik betaal altijd mijn rekeningen op tijd en dit heb ik nog nooit gehad , wat is hier aan de hand?

Nu probeer ik al de hele ochtend de klantenservice te bellen , maar na ruim 20 minuten wordt de verbinding verbroken! Dus ik probeer ik het maar op deze wijze.

Ik vind dit erg slecht!!! Ik kan jullie niet een bereiken !!


Hoi Yfke, lurlings en Mr Marx,

Jullie aansluiting was geblokkeerd wegens hoogverbruik. Inmiddels is de aansluiting weer gedeblokkeerd zie ik in ons systeem.

Groetjes,

Alex

Reageer