.

Beantwoord

Kan niet bellen of gebruik maken van internet. Wat kan ik doen?


Badge
Ik heb mb's en belminuten gekocht maar ik kan hier geen gebruik van maken, als ik iemand bel krijg ik een melding dat mijn lijn voor administratieve redenen is afgesloten.
icon

Beste antwoord door Angela 2 July 2017, 13:42

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ofnooo,

Welkom op het Simyo Forum,.

Wat onhandig dat je geen gebruik kunt maken van je bel- en internetbundel! Ik snap heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.

Ik heb voor je nagekeken wat er precies aan de hand is. Op je aansluiting zie ik dat je gebruik maakt van Simyo Prepaid. Op het moment dat je geen beltegoed meer hebt, word je uit voorzorg geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en internet. Zo voorkomen we dat je in de min komt te staan met je beltegoed. Dit gebeurt standaard bij € 0,- beltegoed. Dus ook als je bundels hebt gekocht. Zodra jij je beltegoed opwaardeert, zal deze blokkade opgeheven worden. Na het uit- en aanzetten van je telefoon, kun je gebruik maken van je bundels. Je kunt opwaarderen via Mijn Simyo :)

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Badge
Nou dat werkte niet, onzin dat dit moet ook
Badge
Het is toch gelukt, bedankt i guess
Reputatie 7
Badge +6
Was je effe boos😤 😁
Badge +7
Hoi ofnooo,

Ik kan het me voorstellen dat je dit onhandig vindt. Gelukkig is het wel gelukt. Graag gedaan namens Angela :)

Groetjes,
Samantha

@Ron H, Het is natuurlijk niet fijn als iets niet lijkt te werken 😞
Reputatie 7
Badge +6
Was geintje sorry als je het anders ziet
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Ha, was duidelijk dat van jou een grapje was 🙂 Humor hoort erbij.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
😎..
Badge +7
Hoi Ron H,

Ik had wel door dat je een grapje maakte hoor 🙂 Was alleen bang dat niet iedereen dat zo zou zien.

Alvast een fijn weekend :D

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +6
Ok....jij ook alvast een fijn weekend

Reageer