Skip to main content

.

Beantwoord

Kan niet bellen of gebeld worden?

  • 27 maart 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Ik ben overgestapt naar Simyo van KPN. Alles gedaan volgens de instructies en gewoon mijn eigen fysieke simkaart gehouden. En in app staat dat ik mijn Simyo simkaart kan gebruiken. Ik heb trouwens geen simkaart van Simyo ontvangen. Ik zie alleen 4 puntjes bij het mobiele netwerk indicator. 
Wat kan er aan de hand zijn?

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Steef1966,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je bent overgestapt, welkom bij Simyo! :)

Ik denk dat er miscommunicatie is geweest, want op de datum van nummerbehoud zou je jouw oude simkaart van KPN moeten vervangen door de simkaart van Simyo. Bij nieuwe bestellingen sturen wij automatisch een simkaart op en het lijkt erop dat je deze niet hebt ontvangen. Ik heb daarom gelijk een nieuwe simkaart voor je aangevraagd en met een beetje geluk ligt deze maandag al op je deurmat. Zodra je de simkaart hebt ontvangen kun je deze in je toestel plaatsen en via Mijn Simyo activeren. Dit doe je door naar Instellingen te gaan en vervolgens naar Simkaart > simkaart activeren. Het is belangrijk dat je het volledige simkaartnummer met alle 19 cijfers invult om de simkaart te activeren. Dan kun je vanaf dat moment gebruik maken van je bundels!

Laat je mij weten wanneer je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1758 reacties
  • antwoord
  • 28 maart 2025

Hoi ​@Steef1966,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je bent overgestapt, welkom bij Simyo! :)

Ik denk dat er miscommunicatie is geweest, want op de datum van nummerbehoud zou je jouw oude simkaart van KPN moeten vervangen door de simkaart van Simyo. Bij nieuwe bestellingen sturen wij automatisch een simkaart op en het lijkt erop dat je deze niet hebt ontvangen. Ik heb daarom gelijk een nieuwe simkaart voor je aangevraagd en met een beetje geluk ligt deze maandag al op je deurmat. Zodra je de simkaart hebt ontvangen kun je deze in je toestel plaatsen en via Mijn Simyo activeren. Dit doe je door naar Instellingen te gaan en vervolgens naar Simkaart > simkaart activeren. Het is belangrijk dat je het volledige simkaartnummer met alle 19 cijfers invult om de simkaart te activeren. Dan kun je vanaf dat moment gebruik maken van je bundels!

Laat je mij weten wanneer je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes,
Seren


Reageer