Skip to main content

.

Ik weet zeker dat ik automatisch opwaarderen aan had staan, maar toch ben ik zonder waarschuwing afgesloten. Ik heb het beltegoed inmiddels opgewaardeerd (staat ook op de site) en automatisch opwaarderen nogmaals aangezet, maar ik ben nog steeds om “administratieve” redenen niet in staat om te bellen. Ik kan wel gebeld worden. Hoe lang duurt voor mijn aansluiting weer werkt?

Hi @rboer,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je je beltegoed hebt opgewaardeerd en dat je simkaart actief is. Ook zie ik dat je het automatisch opwaarderen weer hebt ingeschakeld.

Heb je al geprobeerd om je telefoon helemaal uit te schakelen en daarna opnieuw op te starten? Dit helpt vaak!

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt.

Groetjes,
Roeqajja


Het werkt weer! Maar het heeft wel lang geduurd.

Nou ja, eind goed al goed.

 

Prettig weekend


Reageer