Skip to main content
Ik heb vandaag mijn sim only bel en internet abbonoment simkaart binnen gekregen.

heb het netjes geactiveerd heb ook een mail van activering gehad ,nu is het zo dat ik niet

kan internetten, bellen of smsen.



ligt dat aan mijn mobiele datanewerk?

graag zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik heb vandaag mijn sim only bel en internet abbonoment simkaart binnen gekregen.

heb het netjes geactiveerd heb ook een mail van activering gehad ,nu is het zo dat ik niet

kan internetten, bellen of smsen.



ligt dat aan mijn mobiele datanewerk?

graag zo spoedig mogelijk antwoord.

Misschien even afwachten tot e.e.a. in de centrale is geregeld?

Heb je ook al geprobeerd om je toestel uit en aan te zetten?
ja ik ben al een uur bezig met het aan en uitdoen, ik heb wel bereik, staat gewoon KPN, maar bellen en smsen dat gaat niet
30/12 simkaart geactiveerd wegens administratieve redenen geen connectie. nieuwe klant zonder nummerbehoud.wat is hiervan de reden?
Welkom op het forum hansy en hey jolla_9292



Volgens onze gegevens hebben jullie beiden inmiddels gebruik van je aansluiting kunnen maken. Zou je dit even kunnen bevestigen?

Reageer