Skip to main content
Mijn vrouw , met telefoon nummer 06xxxxxxxx, is een tijdje ziek geweest en heeft daardoor haar telefoon een poos niet gebruikt.

Nu moet zij binnen 15 dagen telefoneren of zo, , anders vervalt haar nummer, maar dat is niet mogelijk, kan ook niet gebeld worden.

Haar telefoon geeft aan "Beperkte Service" en doet verder niets.

Graag Uw hulp. E mail adres is xxx@hotmail.com .
Als een telefoontje niet mogelijk is, dan kun je ook via de website (Mijn Simyo) even een SMS versturen. Daarmee voorkom je dat het nummer vervalt.
Hoi gerardo33, welkom op het Simyo forum!



In je bericht heb je het 06-nummer en het e-mailadres weergegeven van je vrouw. Deze heb ik in verband met privacy weggehaald :)



Ik zie dat het uiteindelijk toch is gelukt. Op 17 mei is er twee keer gebeld. Het nummer en de simkaart blijven dus actief :$

De tip van Scotsman is ook heel handig:

Als een telefoontje niet mogelijk is, dan kun je ook via de website (Mijn Simyo) even een SMS versturen. Daarmee voorkom je dat het nummer vervalt.




Onder het tabblad SMS versturen kun je een sms'je verzenden. Als de melding "beperkte service" komt, dan is het goed om je telefoon uit en weer aan te doen. Ook kun je je simkaart even uit je telefoon halen en daarnaast het KPN netwerk handmatig selecteren.



Heb je nog vragen? :)



@Scotsman; bedankt voor je goede tip!

Reageer