.

Beantwoord

Kan niet bellen/kan wel gebeld worden

  • 22 June 2012
  • 8 reacties
  • 1274 Bekeken

Badge
Ik kan sinds een paar dagen niet meer bellen maar nog wel gebeld worden. Als ik een nummer bel hoor ik na een paar seconden een piep en krijg ik de melding 'mislukt'.
icon

Beste antwoord door Manisha 23 June 2012, 13:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Geervalk,

Welkom op het Simyo forum! Volgens ons systeem is je simkaart niet geblokkeerd.
Wij hebben zojuist voor de zekerheid de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel volledig uit te zetten en na 30 minuten opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Ik heb het zelfde probleem, wel gebeld worden, maar zelf niet bellen!?
Badge
Hoi S. Belderok,

Ook bij jouw aansluiting zien we geen blokkades. Ik heb daarom je simkaart een re-activatie gegeven. Graag je toestel uitzetten en na 15 minuten weer aanzetten. Is het probleem nog niet opgelost, graag aan mij doorgeven zodat we het verder kunnen uitzoeken.
Badge
Zoals verwacht!!!!
Het werkt nog steeds niet!!
Badge
Wat denk je met je luie reet achter een help desk op te kunnen lossen?
Klim in een telefoon en los iets op!
Al 2 maanden een kaart en nog steeds niets!
Ja allang betaald dat is jullie opzet en daarna iemand aan t lijntje houden met een paar domme oplossingen dieĀ iedere boerenlul kan bedenken!!!!
Badge
Maar jullie worden bedankt!
ik heb m'n zoontje met kerst een telefoon gegeven en een prepaid kaart.
Ventje was superblij totdat ie er achter kwam dat jullie de boel oplichten.
Reputatie 5
Badge +10
Wat denk je met je luie reet achter een help desk op te kunnen lossen?
Klim in een telefoon en los iets op!
Al 2 maanden een kaart en nog steeds niets!
Ja allang betaald dat is jullie opzet en daarna iemand aan t lijntje houden met een paar domme oplossingen dieĀ iedere boerenlul kan bedenken!!!!


Hoi sbelderok,

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer je niet kunt bellen, maar probeer aub in het vervolg een iets andere toon te gebruiken. Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Mocht het onverhoopt toch niet werken, dan zou ik graag willen weten wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen.

Groetjes,

Alex
Badge
Wat denk je met je luie reet achter een help desk op te kunnen lossen?
Klim in een telefoon en los iets op!
Al 2 maanden een kaart en nog steeds niets!
Ja allang betaald dat is jullie opzet en daarna iemand aan t lijntje houden met een paar domme oplossingen die iedere boerenlul kan bedenken!!!!


Hoi sbelderok,

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer je niet kunt bellen, maar probeer aub in het vervolg een iets andere toon te gebruiken. Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Mocht het onverhoopt toch niet werken, dan zou ik graag willen weten wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen.

Groetjes,

Alex


Aangezien ik al van voor de kerstdagen heb zitten bellen en mailen zonder een fatsoenlijk antwoord, zou ik niet weten waarom ik een andere toon zou moeten hanteren.
Ik heb het nog netjes gehouden, omdat we gewoon zijn opgelicht!!!
Begin november een kaart gekocht en 2 maanden niet kunnen gebruiken.
Jullie wten zelf niet waarom, dat zegt genoeg over de kundigheid aan die kant.
Want alleen antwoorden als probeer aan en uitzetten, of een andere telefoon proberen zijn oplossingen die elke *** kan bedenken.

Reageer