Skip to main content

.

Ik kan niet meer bellen/gebeld worden! Gisteravond is dit probleem begonnen met wat gesputter eerst (afgebroken worden enz, maar nog wel min of meer bereikbaar); nu helemaal NIETS meer en na tel. aan en uit te hebben gezet de meldingen: OPROEP NIET TOEGESTAAN en FOUT BIJ VERBINDING

Help alsjeblieft..
Ik kan niet meer bellen/gebeld worden! Gisteravond is dit probleem begonnen met wat gesputter eerst (afgebroken worden enz, maar nog wel min of meer bereikbaar); nu helemaal NIETS meer en na tel. aan en uit te hebben gezet de meldingen: OPROEP NIET TOEGESTAAN en FOUT BIJ VERBINDING

Help alsjeblieft..




Hoi gabrielle,



Je beltegoed was op. Ik zie dat je inmiddels hebt kunnen opwaarderen. Je zou dus weer moeten kunnen bellen/gebeld worden.

Als dat nog niet lukt, zet je toestel dan even helemaal uit, en daarna weer aan. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.



Laat je even weten of alles het weer doet?



Groetjes,

Charlene
Natuurlijk kun je niet bellen als je geen tegoed hebt (en overigens WEL gebeld worden). Dit is/was dus niet aan de hand. Ik heb grote problemen met bereikbaarheid sinds vrijdagavond 21-06. 3G doet het helemaal niet en GSM instelling ook onstabiel. Alle standaardoplossingen heb ik al geprobeerd (aan en uit, instellingen nakijken enz.). Aangezien mijn mobiel de enige tel. is die ik heb (geen vaste aansluiting), is dit voor mij eigenlijk niet te doen. Ik ben nog maar pas overgestapt naar jullie, maar ik zal weer moeten switchen als dit niet wordt opgelost. Mijn postcode is 3513 SZ. Gabrielle
Natuurlijk kun je niet bellen als je geen tegoed hebt (en overigens WEL gebeld worden). Dit is/was dus niet aan de hand. Ik heb grote problemen met bereikbaarheid sinds vrijdagavond 21-06. 3G doet het helemaal niet en GSM instelling ook onstabiel. Alle standaardoplossingen heb ik al geprobeerd (aan en uit, instellingen nakijken enz.). Aangezien mijn mobiel de enige tel. is die ik heb (geen vaste aansluiting), is dit voor mij eigenlijk niet te doen. Ik ben nog maar pas overgestapt naar jullie, maar ik zal weer moeten switchen als dit niet wordt opgelost. Mijn postcode is 3513 SZ. Gabrielle



Hoi Gabrielle,



Ik heb contact opgenomen met de netwerkspecialisten. Zij vertelden mij dat er op jouw locatie (Utrecht) aan de mast wordt gewerkt. Dus dat je daar inderdaad hinder van kunt ondervinden. Zij verzekerden mij dat deze werkzaamheden snel voorbij zullen zijn, dus ik wil je vragen om nog heel even af te wachten.

Wat je alvast kunt doen, is je toestel op 2g zetten en daarmee bellen (UMTS).



Laat je het weten als je verbetering of verslechtering merkt?



Groetjes,

Charlene

Reageer