Skip to main content
Hallo,



Recentelijk heb ik van jullie een simkaart gekregen voor mijn abonnement, deze heb ik toen netjes geregistreerd. Vandaag is mijn Simyo Sim Only in gegaan. Nu is het probleem dat ik niet kan bellen en geen smsjes kan versturen.

Als ik een nummer bel krijg ik de melding 'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.'. Kunnen jullie/ hoe kan ik deze in gebruik stellen?



Groetjes.
Hallo Grivo,



Welkom op het Simyo Forum,



Wat vervelend!

Heb je je mobiel al een keer aan en uit gezet en had dit verschil?



Graag je reactie!
Ja, ik heb meerdere malen mijn telefoon uitgezet - 15 minuten gewacht - en weer aan gezet. Ook heb ik geprobeerd mijn simkaart in eeb andere telefoon te doen, maar ook toen kreeg ik dezelfde melding...
Hoi grivo, welkom bij Simyo!



Wel jammer dat je meteen contact met ons moet opnemen, maar zo leer je ook ons leuke forum kennen 🙂.



In dit geval is de activeren van je simkaart niet helemaal gegaan zoals het hoort. Ik heb daarom je simkaart meteen opnieuw geactiveerd en aangemeld bij het netwerk. Wil je de telefoon met simkaart eens opnieuw opstarten? Dan zou hij het moeten doen zoals je van de simkaart mag verwachten 🙂.



Ohja, denk er aan dat je simkaart dat eindigt op ****7523 gebruikt 🙂. Je oude simkaart is inmiddels afgesloten.



Groetjes, Tiury



bedankt voor je reactie maikel.twinnie!
Wat fijn! Hij doet het nu wel.



Bedankt voor de hulp!
Hoi Grivo,



Wat goed om te lezen dat hij het nu wel doet! Namens Tiury: graag gedaan!



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Groetjes, Angelica

Reageer