Heb vandaag mijn simkaart gekregen
Maar wegens adminitrative redenen buiten gebruik????
Snap er niks van
Graag antwoord
MVG ACG ter horst
Bladzijde 1 / 1
Zelfde probleem hier.
Graag antwoord.
Graag antwoord.
Ik hebt het probleem ook maar weet geen antwoord
Gewoon even bellen met 0800-0232300
Hieronder het telefonische keuzemenu van de klantenservice.
Â
TOETS 1 VOOR VRAAG OVER BESTELLING| DE LEVERING VAN SIMYO STARTPAKKET | OF AANVRAAG NUMMERBEHOUD
Toets 1 — voor vragen over een bestellingen of de levering van het simyostartpakket
Toets 2 — voor vragen over uw aanvraag van nummerbehoud
TOETS 2 VOOR VRAAG OVER UW FACTUUR | UW SIMYO-ABONNEMENT | OF DE MAANDELIJKSE BUNDEL
Toets 1 — voor vragen over uw factuur
Toets 2 — voor vragen over een betalingsachterstand of incassobrief
Toets 3 — voor overige vragen
TOETS 3 VOOR VRAGEN OVER INTERNET OP UW MOBIEL EN OVERIGE INSTELLINGEN
TOETS 4 VOOR BLOKKEREN SIMKAART OF EEN VERVANGENDE SIMKAART AANVRAGEN OF ACTIVEREN
Hieronder het telefonische keuzemenu van de klantenservice.
Â
TOETS 1 VOOR VRAAG OVER BESTELLING| DE LEVERING VAN SIMYO STARTPAKKET | OF AANVRAAG NUMMERBEHOUD
Toets 1 — voor vragen over een bestellingen of de levering van het simyostartpakket
Toets 2 — voor vragen over uw aanvraag van nummerbehoud
TOETS 2 VOOR VRAAG OVER UW FACTUUR | UW SIMYO-ABONNEMENT | OF DE MAANDELIJKSE BUNDEL
Toets 1 — voor vragen over uw factuur
Toets 2 — voor vragen over een betalingsachterstand of incassobrief
Toets 3 — voor overige vragen
TOETS 3 VOOR VRAGEN OVER INTERNET OP UW MOBIEL EN OVERIGE INSTELLINGEN
TOETS 4 VOOR BLOKKEREN SIMKAART OF EEN VERVANGENDE SIMKAART AANVRAGEN OF ACTIVEREN
Ik heb al dik een jaar mn simkaart van simyo en heb hetzelfde probleem dat om administratieve redenen ik niet kan bellen en smsen.Â
En dat 0800 nummer bellen heeft ook geen zin want geen van de keuzes in het keuze menu zijn op toepassing bij mij. Iemand enig idee waarom ik vandaag opeens niet meer kan smsen en gisteren nog wel??
En dat 0800 nummer bellen heeft ook geen zin want geen van de keuzes in het keuze menu zijn op toepassing bij mij. Iemand enig idee waarom ik vandaag opeens niet meer kan smsen en gisteren nog wel??
gisteren dik half uur in de wacht gestaan en kon nog lang duren dus dat gaat hem niet worden ppfffff
Maar wegens adminitrative redenen buiten gebruik????
Snap er niks van
Graag antwoord
MVG ACG ter horst
Graag antwoord.
En dat 0800 nummer bellen heeft ook geen zin want geen van de keuzes in het keuze menu zijn op toepassing bij mij. Iemand enig idee waarom ik vandaag opeens niet meer kan smsen en gisteren nog wel??
We hebben helaas een vertraging gehad met het verwerken van wijzigingen op het netwerk. Waarschijnlijk heeft dit geresulteerd in de melding die jullie kregen. Ik heb jullie aansluitingen bekeken en kunnen zien dat jullie allemaal weer gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Mocht het nog niet opgelost zijn, hoor ik het graag.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Ik kan al sinds maandag niet meer bellen en sms-en en ook niet meer gebeld of gesmsd worden.
Kunnen jullie mij vertellen wat er mis is?
ik ga vrijdag op vakantie en ben erg afhankelijk van mijn mobiel....
Dank
Ik kan al sinds maandag niet meer bellen en sms-en en ook niet meer gebeld of gesmsd worden.
Kunnen jullie mij vertellen wat er mis is?
ik ga vrijdag op vakantie en ben erg afhankelijk van mijn mobiel....
Dank
Hoi Ladycactus,
Je simkaart is niet geblokkeerd op het netwerk. Ik wil je graag vragen je simkaart in een ander simlockvrij toestel te plaatsen.
Je simkaart is niet geblokkeerd op het netwerk. Ik wil je graag vragen je simkaart in een ander simlockvrij toestel te plaatsen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.