Skip to main content
Heb vandaag mijn simkaart gekregen

Maar wegens adminitrative redenen buiten gebruik????

Snap er niks van

Graag antwoord

MVG ACG ter horst
Zelfde probleem hier.

Graag antwoord.
Ik hebt het probleem ook maar weet geen antwoord😕
Gewoon even bellen met 0800-0232300



Hieronder het telefonische keuzemenu van de klantenservice.

 



TOETS 1 VOOR VRAAG OVER BESTELLING| DE LEVERING VAN SIMYO STARTPAKKET | OF AANVRAAG NUMMERBEHOUD



Toets 1 — voor vragen over een bestellingen of de levering van het simyostartpakket

Toets 2 — voor vragen over uw aanvraag van nummerbehoud



TOETS 2 VOOR VRAAG OVER UW FACTUUR | UW SIMYO-ABONNEMENT | OF DE MAANDELIJKSE BUNDEL



Toets 1 — voor vragen over uw factuur

Toets 2 — voor vragen over een betalingsachterstand of incassobrief

Toets 3 — voor overige vragen



TOETS 3 VOOR VRAGEN OVER INTERNET OP UW MOBIEL EN OVERIGE INSTELLINGEN



TOETS 4 VOOR BLOKKEREN SIMKAART OF EEN VERVANGENDE SIMKAART AANVRAGEN OF ACTIVEREN
Ik heb al dik een jaar mn simkaart van simyo en heb hetzelfde probleem dat om administratieve redenen ik niet kan bellen en smsen. 

En dat 0800 nummer bellen heeft ook geen zin want geen van de keuzes in het keuze menu zijn op toepassing bij mij. Iemand enig idee waarom ik vandaag opeens niet meer kan smsen en gisteren nog wel??
gisteren dik half uur in de wacht gestaan en kon nog lang duren dus dat gaat hem niet worden ppfffff
Heb vandaag mijn simkaart gekregen

Maar wegens adminitrative redenen buiten gebruik????

Snap er niks van

Graag antwoord

MVG ACG ter horst




Zelfde probleem hier.

Graag antwoord.




Ik hebt het probleem ook maar weet geen antwoord😕



Ik heb al dik een jaar mn simkaart van simyo en heb hetzelfde probleem dat om administratieve redenen ik niet kan bellen en smsen.

En dat 0800 nummer bellen heeft ook geen zin want geen van de keuzes in het keuze menu zijn op toepassing bij mij. Iemand enig idee waarom ik vandaag opeens niet meer kan smsen en gisteren nog wel??




gisteren dik half uur in de wacht gestaan en kon nog lang duren dus dat gaat hem niet worden ppfffff



We hebben helaas een vertraging gehad met het verwerken van wijzigingen op het netwerk. Waarschijnlijk heeft dit geresulteerd in de melding die jullie kregen. Ik heb jullie aansluitingen bekeken en kunnen zien dat jullie allemaal weer gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Mocht het nog niet opgelost zijn, hoor ik het graag.



Groetjes,



Alex
Hallo,



Ik kan al sinds maandag niet meer bellen en sms-en en ook niet meer gebeld of gesmsd worden.

Kunnen jullie mij vertellen wat er mis is?



ik ga vrijdag op vakantie en ben erg afhankelijk van mijn mobiel....



Dank
Hoi Ladycactus,



Je simkaart is niet geblokkeerd op het netwerk. Ik wil je graag vragen je simkaart in een ander simlockvrij toestel te plaatsen.

Reageer