Skip to main content

.

Ik heb een tijdje geleden de nieuwe simkaart ontvangen en nummerbehoud aangevraagd, maar ik wist niet dat ik mijn simkaart moest activeren om nummerbehoud aan te vragen. Nu heb ik dat nu gedaan, maar mijn abonnement van mijn vorige provider eindigt al op 30 juni. Zou mijn nummerbehoud al voor 1 juli kunnen gebeuren?



met vriendelijke groet,



Line Verweij
Hoi Linev, welkom op het Simyo forum :)



In je bestelgegevens zie ik dat je hebt aangegeven dat je je huidige simkaartnummer niet bij de hand had. Je zult dan later nog nummerbehoud aan moeten vragen via Mijn Simyo. Dat heb je gisteren ook gedaan.

Helaas is het proces van aangeven bij je oude provider dat je daar weg wilt, wachten op goedkeuring en het daadwerkelijk overdragen van je telefoonnummer niet sneller te regelen dan 5 werkdagen.



Misschien kun je je oude provider vragen om je nummer 'in de lucht' te houden tot 4 juli? Dan ben je in ieder geval nog bereikbaar.

Reageer