Skip to main content
Ik heb nummerbehoud aangevraagd maar is afgekeurd omdat het nummer en het simkaarnummer niet overeenkomen.

Op de site wijzigen nummerbehoud  zie ik dat zowel kaartnummer en telefoonnummer juist zijn maar kan dit niet wijzigen omdat simyo aangeeft dat deze hetzelfde zijn als de foutieve nummers . (terwijl deze goed zijn).



ingevoerde nummers:

telefoonnummer: 06 xxxxxxxx

simkaartnummer 893126xxxxxxxxxxxxx







Graag hulp hierbij van Simyo
hoe vul ik mijn gegevens in (uit simyo website)   Let op onderstreepte zin ** Dit werkt dus niet!





1)Simkaartnummer onjuist



Iedere simkaart heeft een uniek nummer achterop staan. Iedere provider heeft een uniek aantal cijfers en sommige een herkenbare combinatie van cijfers. Simyo moet de aanvraag bij je huidige provider indienen met het juiste simkaartnummer.



KPN en Hi: Vul enkel de eerste 8 cijfers in



Vodafone: Begint met 8931440, gevolgd door 12 cijfers



Telfort: Begint met 893126; gevolgd door 13 cijfers



T-Mobile, Ben en Simpel: Beginnen met 8931; gevolgd door 15 cijfers



Let op: Indien er ook letters op de simkaart staan, dan dien je het nummer in te voeren tot aan de letter. Alles vanaf de letter, komt te vervallen bij het invoeren van het simkaart nummer.



Je kunt het juiste simkaartnummer invullen op 'Mijn Simyo'. Vanaf het tabblad Overzicht kun je de status nummerbehoud inzien en wijzigingen doorgeven.



2) Nummer niet in dienst bij opgegeven serviceprovider
hoe vul ik mijn gegevens in (uit simyo website)   Let op onderstreepte zin ** Dit werkt dus niet!





1)Simkaartnummer onjuist



Iedere simkaart heeft een uniek nummer achterop staan. Iedere provider heeft een uniek aantal cijfers en sommige een herkenbare combinatie van cijfers. Simyo moet de aanvraag bij je huidige provider indienen met het juiste simkaartnummer.



KPN en Hi: Vul enkel de eerste 8 cijfers in



Vodafone: Begint met 8931440, gevolgd door 12 cijfers



Telfort: Begint met 893126; gevolgd door 13 cijfers



T-Mobile, Ben en Simpel: Beginnen met 8931; gevolgd door 15 cijfers



Let op: Indien er ook letters op de simkaart staan, dan dien je het nummer in te voeren tot aan de letter. Alles vanaf de letter, komt te vervallen bij het invoeren van het simkaart nummer.



Je kunt het juiste simkaartnummer invullen op 'Mijn Simyo'. Vanaf het tabblad Overzicht kun je de status nummerbehoud inzien en wijzigingen doorgeven.



2) Nummer niet in dienst bij opgegeven serviceprovider




Hoi Egeb,



Allereerst welkom op het forum! :)



Ik zie in je gegevens dat het inmiddels gelukt is om je simkaartnummer opnieuw in te vullen.

Je zal binnen enkele werkdagen bericht ontvangen van onze afdeling Nummerbehoud over de nieuwe aanvraag.

Reageer