Skip to main content
antwoord

Kan mijn nummer eerder worden overgezet zodat mijn abonnement eerder kan ingaan?

• October 17, 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo,

Ik heb bij jullie een abonnement aangeschaft omdat mijn vorige provider geen esim ondersteunde en in mijn nieuwe telefoon past geen simkaart meer. Nu wil ik graag gebruik maken van mijn nieuwe telefoon maar ik krijg te horen dat dat nog een maand gaat duren. Kan dat eerder? Mijn vorige provider geeft aan dat het nummer vrijgegeven is en dat zij niets voor mij kunnen betekenen.

Groet,

Kylian

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Kchbloem,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! 

Weet je of jouw vorige provider jouw 06-nummer '’per direct'’ heeft vrijgegeven? Je hebt namelijk altijd te maken met een opzegtermijn van 1 maand, vandaar dat je pas op 17 november overgezet kan worden naar ons. Dit is overigens de datum die wij doorkrijgen van de vorige provider. 

Als je bij de vorige provider aangeeft dat ze jouw nummer per direct moeten vrijgeven om direct over te kunnen naar ons dan kunnen wij opnieuw een nummerbehoud verzoek indienen en zou je eerder overgezet kunnen worden dan 17 november. 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@Kchbloem,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! 

Weet je of jouw vorige provider jouw 06-nummer '’per direct'’ heeft vrijgegeven? Je hebt namelijk altijd te maken met een opzegtermijn van 1 maand, vandaar dat je pas op 17 november overgezet kan worden naar ons. Dit is overigens de datum die wij doorkrijgen van de vorige provider. 

Als je bij de vorige provider aangeeft dat ze jouw nummer per direct moeten vrijgeven om direct over te kunnen naar ons dan kunnen wij opnieuw een nummerbehoud verzoek indienen en zou je eerder overgezet kunnen worden dan 17 november. 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • October 20, 2025

Hoi Amy,

Mijn vorige provider heeft aangegeven dat het nummer direct beschikbaar is. Zouden jullie opnieuw het nummerbehoud verzoek willen indienen?

Met vriendelijke groet,

Kylian Bloem

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • October 21, 2025

Hoi ​@Kchbloem,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist een nieuw verzoek voor je laten indienen. Je krijgt hier vandaag bericht over per e-mail! 

Groetjes,
Amy