Skip to main content
Ik heb een nieuwe prepaid simkaart besteld bij Simyo met nummerbehoud. Alhoewel heb ik een email ontvangen dat mijn vorige provider Ben het nummerbehoud heeft afgewezen. Nu heb ik Ben gebeld en daar is mij verteld dat de aanvraag voor nummerbehoud niet is doorgekomen. Kan er opnieuw nummerbehoud aangevraagd worden door Simyo bij Ben? Ik ben nu in het buitenland en het telefoonnummer die op de website staat werkt niet. Naar welk nummer kan ik bellen?
Hoi Martha123,



Welkom bij Simyo, en op ons forum.



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum nummerbehoud, zo weet iedereen het makkelijk te vinden.



Wat vervelend dat je aanvraag nummerbehoud niet wordt geaccepteerd door BEN. Ik zie aan je gegevens dat de reden die er gegeven is, is dat het nummer is afgesloten. Oftewel 'uit de lucht' is.:( Ik wil de aanvraag graag nogmaals voor je indienen, echter ben ik bang dat de aanvraag nogmaals afgewezen zal worden.



Mocht er nu bij jou een belletje gaan rinkelen over de afsluiting van je nummer, dan kan ik de aanvraag voor je annuleren. Je tijdelijke Simyo nummer wordt dan je nieuwe nummer. Ik hoor graag van je wat je het liefste hebt:)



Maak jij nog wel gebruik van je te behouden nummer?
Ja ik gebruik nog steeds mijn oude nummer, als het goed is tot het eind van deze maand. Als er geen nummerbehoud aangevraagd kan worden had ik liever geen nieuwe simkaart gewild. Maar ik neem aan dat ik nu mijn geld niet meer terug kan krijgen? Valt er nog iets te doen?
Ik heb het even nagekeken en mijn abbonnement is nog niet opgezegd, en er is ook geen datum wanneer het opgezegd zal worden. Kan het er mee te maken hebben dat ik nu in Spanje ben dat de telefoon uit de lucht is?
Hoi Martha123,



Als jij je nummer nog gebruikt is het vreemd dat Ben aangeeft dat het nummer is afgesloten. Het maakt hiervoor niet uit dat je in Spanje zit.



Wat je ook kan doen is de ingevoerde gegevens controleren via Mijn Simyo. Log hiervoor in met je tijdelijke nummer en het verkregen wachtwoord. Als het nummer niet uit de lucht is, dan gaan we er gewoon voor zorgen dat het naar ons komt.;)



Ik heb voor je de aanvraag nogmaals in laten dienen. Fingers crossed. Per mail krijg je te horen wat het antwoord vanuit Ben is.



Kloppen de gegevens die je ingevoerd hebt op Mijn Simyo?
Hoi Ruud,

Ik heb de gegevens gecontroleerd en het simkaartnummer is incompleet. Het goede nummer is 893116xxxxxxxxxxxxx.
Hoi Martha123,



In je gegevens zie ik nu een nieuw aanvraag voor nummerbehoud voor 2 februari.

Het is nog even wachten op de reactie van je vorige provider. Het simkaartnummer wat ik nu zie staan klopt nu, dus het zou goed moeten komen.



We wachten even af, dus.

Reageer