Skip to main content
Kan ik voor de duur van zes weken een bundel aanschaffen en daarna weer teruggaan naar prepaid?
Hoi Germaine,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, daar vraag je wat! Ja dit kan, maar makkelijk is anders.



Je kunt jouw Simyo Prepaid omzetten naar een Simyo Sim Only Abonnement. Deze bundels kun je dan gebruiken voor 2 maanden. Als je het hierna weer terug wilt zetten naar een Prepaid, wordt het wat lastiger. Je moet dan namelijk een nieuwe Simyo Prepaid simkaart aanvragen met Nummerbehoud.



Het Sim Only abonnement zal dan opgezegd worden en jouw nummer wordt dan weer omgezet naar Prepaid. Het wordt dan misschien een beetje een omslachtig proces. Waarom heb je precies bundels nodig in die periode? Wellicht kunnen we een andere oplossing met je bedenken.



Laat je het weten?



Groetjes,

Angela
Ik ben tevreden met mijn prepaid. Heb meestal Wi-Fi. Maar op vakantie schieten de kosten behoorlijk omhoog.
Hoi Germaine,



Goed om te zien dat je tevreden bent met je prepaid :)



In jouw vorige bericht geef je aan dat je graag een bundel voor 6 weken zou willen afsluiten. Bedoel je dan een buitenlandbundel? Dit is namelijk niet mogelijk. Wij bieden geen buitenland bundels aan. Verder is het goed om te weten dat je in het buitenland geen gebruik kunt van het internet met een Prepaid. Natuurlijk kun je wel gebruik maken van wifi.



Mocht ik jouw vraag niet goed begrepen hebben, laat het dan even weten.



Groetjes,

Angela

Reageer