Skip to main content
Wanneer ik naar het voicemail begroetingen menu ga, krijg ik: 1) uw huidige begroeting beluisteren. 2) een nieuwe begroeting inspreken. 3) uw begroetingenlijst beluisteren. Ik kan bij optie 2 alleen een eigen voicemail inspreken of een stadaardbegroeting met mijn eigen ingesproken naam (dit heb ik nu). Ik wil gewoon een standaardbegroeting waarbij iemand mijn nummer opleest. Hiervoor kan ik niet kiezen, ik heb alles al geprobeerd.



Hopelijk kan iemand me helpen over hoe ik een standaard voicemail zonder ingesproken naam kan instellen.



Mvg,



Auke


Ik wil gewoon een standaardbegroeting waarbij iemand mijn nummer opleest.



Mvg,



Auke





Je geeft zelf al antwoord op je vraag, nietwaar Auke?

Er zal vast iemand in de buurt zijn/wonen iemand die je kent die het kan inspreken.

Piece of cake, kind kan de was doen, easy....:D



Paerdjuh begroet je.

Friesian
Wil dat die voicemail stem dat doet zoals bij de meeste voicemails. Anders klinkt het zo onprofessioneel..
Hoi Auke,



Welkom op het forum.



Een standaardbegroeting waarbij iemand je nummer opleest is helaas niet mogelijk. Als je je voicemail wilt activeren dan heb je alleen de optie om een eigen welkomstboodschap in te spreken. Dit kan niet op een andere manier worden instellen.



Je zou de tip van Friesian kunnen opvolgen en zelf je nummer (of iemand anders laten) inspreken :)



@Friesian, bedankt voor het meedenken.


@Friesian, bedankt voor het meedenken.



Nadenken? 😕:D

Ik begrijp zeer goed wat Auke wil ! Zij denkt aan wat bij andere providers wel het geval kan zijn.

Wanneer je elders een prepaid sim koopt staat voicemail al ingeschakeld.

En is de standaard welkomsttekst... Hallo, u spreekt met de voicemail van nummer xxxxxxxxx

Spreek uw bericht in na de pieptoon.



Wanneer men iets wil wijzigen kan dat, maar hoeft zoals bijvoorbeeld bij Auke niet.:)
Hoi Friesian,
Ik begrijp zeer goed wat Auke wil !
Daar zijn we van op de hoogte:D Dankjewel voor de tip!

Reageer