Skip to main content
Geen sms meer versturen, betekent dat: ook niet meer kunnen ontvangen? Denk aan inloggen met digid met sms-code!
Ik snap je vraag niet helemaal.. Hoezo geen sms meer versturen? Als jij voorheen de extra sms beveiliging had bij DigiD dan is dat nu nog zo.
OK bedankt voor je antwoord
Graag gedaan..



Ben nog wel benieuwd naar je opmerking over geen sms meer versturen. Hoe bedoel je dat? Is iets onduidelijk?



We helpen graag zoals je gemerkt hebt 😃
Hoi G.A,



Toevallig kwam ik een e-mail tegen in onze inbox met wat extra uitleg. Je geeft aan in de e-mail dat de verwarring is ontstaan uit de e-mail die we hebben verstuurd over de nieuwe Mijn Simyo.



In de e-mail staat dat het niet meer mogelijk is om een sms te versturen via Mijn Simyo. Hierdoor dacht je misschien dat het ook niet meer mogelijk was om dit via je telefoon te doen. Het bericht ging echt over dat de optie op Mijn Simyo is weggehaald.



Uiteraard kun je op je telefoon wél sms'jes versturen en ontvangen 🙂!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Raytje!
Graag gedaan..



Er is veel onduidelijkheid over smsen bleek al in het topic over de nieuwe Mijn Simyo omgeving..
Hoi Raytje,



Klopt, we horen van meerdere klanten dat er onduidelijkheid was. Aan de klanten die hier vragen over hebben, proberen we het daarom te verduidelijken 🙂 Bedankt voor je hulp 😳

Reageer