Skip to main content
Kan ik in de maand maart nog belminuten bijkopen, ik denk nl. te kort te komen aan de 300 minuten.

Ik verneem graag.

Mvrgr,

Ronald.
Hoi R. de Bloois,



Welkom op het Simyo forum.



Belminuten voor de lopende periode kunnen helaas niet bijgekocht worden. Een wijziging van de bundel gaat pas op de 1e dag van de nieuwe maand in.



Met een internetbundel of Wi-Fi zijn er mogelijkheden te over om uw contacten te bellen via WhatsApp, Viber etc. Zij moeten dan wel hetzelfde programma gebruiken, dit bellen is gratis (afgezien van eventuele overschrijding gebruik internetbundel).

Een niet gratis alternatief is Skype voor het bellen naar andere contacten, ook vaste telefonie.
Hoi R. de Bloois,



Ook namens mij welkom op het Simyo forum.



Het is inderdaad niet mogelijk om per direct belminuten bij te kopen. Je kunt wel maandelijks je bundels aanpassen, dat is een goed idee als je vaker te weinig belminuten hebt.



Voor nu geeft Franswon een goede tip. Bellen via een App kost enkel MB's en als je verbonden bent met WiFi is dit zelfs gratis. Hou hierbij wel het verbruik van je MB's goed in de gaten!



Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?



Groetjes,

Sean



@Franswon bedankt voor je prima antwoord!
Dag Simyo, misschien een idee om deze vraag bij de FAQ's te zetten? Ik kon daar namelijk geen antwoord vinden en zie nu dat dezelfde vraag vaker via het forum wordt gesteld.
Hoi Kirsty,



De vraag is pas ontstaan toen we het mogelijk hebben gemaakt om MB's bij te kopen. We hebben er natuurlijk niet bij stil gestaan dat dit natuurlijk vragen over de belbundel oproept. Ik vind het daarom een goed plan om dit toe te voegen aan de FAQ's 🙂. Bedankt voor de tip!



Groetjes, Tiury

Reageer