Skip to main content
Ik heb vorige maand de samsung galaxy s4 gekocht.

Ik bel en sms op beltegoed van simyo. Internetten doe ik via wifi.

 Mij is niet duidelijk of ik voor 4g per sé een abbonnement nodig heb of dat ik daar ook gebruik van kan maken?
Bij Simyo is 4G niet mogelijk.
Momenteel wordt dit alleen in de Randstad ondersteunt door KPN en Hi. Bij Vodafone, T-Mobile en Tele2 is het nog in ontwikkeling.
ikk, het 4G-netwerk wordt gebruikt voor dataverkeer. Als je belt met een 4G-toestel, wordt er vooralsnog overgeschakeld op het 2G- of 3G-netwerk. Mogelijk zal het 4G netwerk in een later stadium VoLTE (Voice via LTE) gaan ondersteunen.



Als u internet via wifi, dan zal u geen voordelen van 4G ondervinden. Op dit moment bied Simyo geen 4G pakketen aan. Bij KPN en Hi zou u daarvoor 4G abonnementen kunnen afsluiten. Vodafone heeft afgelopen week in de randstad een 4G uitgerold. Ook bij die provider kunt u met een daarvoor geschikt abonnement gebruik maken van 4G.
Ik heb vorige maand de samsung galaxy s4 gekocht.

Ik bel en sms op beltegoed van simyo. Internetten doe ik via wifi.

 Mij is niet duidelijk of ik voor 4g per sé een abbonnement nodig heb of dat ik daar ook gebruik van kan maken?




Hoi Ikk,



Welkom op het forum!

Zoals De Leon, Sandertju & Groentjuh aangeven is het nog niet mogelijk gebruik te maken van het 4G netwerk bij Simyo.

Of en wanneer Simyo 4G gaat aanbieden is nog niet duidelijk. Zodra dit duidelijk is zullen wij dit bekend maken via onze website.



2@ De Leon, Sandertju & Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer