Mijn werkgever verandert de regeling van de telefoonkosten vergoedingen. Ik wil daarom (met instemming van de werkgever) mijn zakelijke nummer meenemen naar een nieuw privé account. Is dit mogelijk en moet daarvoor nog een speciale route gevolgd worden?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jan van der Veen,
Welkom op het forum.
Leuk dat je wilt overstappen met je zakelijke nummer. Dit is zeker mogelijk! Het enige verschil met een normale overstap is de opzegtermijn van zakelijke abonnementen. Die bestaat uit 3 maanden, tenzij er iets anders wordt afgesproken met de huidige provider.
Er is dus geen speciale route. Je kunt bij je aanvraag bij je nieuwe Sim Only of Prepaid aangeven dat je overstapt van een zakelijk abonnement. Dan zal er automatisch rekening gehouden worden met een opzegtermijn van 3 maanden. Is er iets anders afgesproken met je huidige provider? Dan kan je dat doorgeven via nummerbehoud@simyo.nl.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Leuk dat je wilt overstappen met je zakelijke nummer. Dit is zeker mogelijk! Het enige verschil met een normale overstap is de opzegtermijn van zakelijke abonnementen. Die bestaat uit 3 maanden, tenzij er iets anders wordt afgesproken met de huidige provider.
Er is dus geen speciale route. Je kunt bij je aanvraag bij je nieuwe Sim Only of Prepaid aangeven dat je overstapt van een zakelijk abonnement. Dan zal er automatisch rekening gehouden worden met een opzegtermijn van 3 maanden. Is er iets anders afgesproken met je huidige provider? Dan kan je dat doorgeven via nummerbehoud@simyo.nl.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.