.

Vraag

Kan ik mijn Simyo nummer behouden met een nieuw Simyo abonnement via belsimpel.nl?

  • 18 September 2022
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Via belsimpel.nl wil ik graag een nieuw toestel kopen, het is voordeliger om er dan een abonnement van Simyo bij te nemen (scheelt EUR 124,-).

Bij belsimpel.nl is het niet mogelijk om mijn huidige abonnement van Simyo te verlengen.
Als ik kies voor een nieuw abonnement met nummerbehoud krijg ik de melding; Om je nummer bij Simyo te behouden heb je een verlenging nodig in plaats van een nieuw abonnement. 

Is er een mogelijkheid om mijn huidige nummer te behouden bij Simyo met een nieuw abonnement?

Hoor graag van jullie.

Gr. Michelle


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MiKou,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Als je mag verlengen dan zou dit ook via Belsimpel mogelijk moeten zijn. Welke melding krijg je als je dit probeert? Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens 😊?

Groetjes,
Amy

@Amy bedankt voor je reactie, als ik probeer te verlengen via belsimpel.nl krijg ik de melding; Een Simyo-abonnement verlengen is niet mogelijk. Kies voor een nieuw nummer bij Simyo of een overstap naar een andere provider.

Ik zal je een privebericht sturen met met mijn gegevens.

 

Reageer