Skip to main content
Hallo,



Ik heb een nummberbehoud aan gevraagd en ik heb ook vandaag mijn sim kaart gekregen, alleen ik heb per ongelukan ingevuld:"Particulier abonnement" maar ik heb een prepaid sim kaart. Wat moet ik nu doen?
Hallo Enrique,



Welkom bij Simyo.



Eigenlijk maakt dit niet erg veel uit.

Dit heeft alleen te maken met de mogelijke porteerdatum.

Je kan de fout corigeren door een mail naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]

Dit onder vermelding van je telefoonnummer en klantnummer.

Zo kunnen ze het zo goed mogelijk controleren voor je en recht zetten.



Heb ik je voor zo even goed geholpen?
Hoi enrique,



Welkom bij Simyo, en op ons forum:D



Eigenlijk maakt dit niet erg veel uit.

Dit heeft alleen te maken met de mogelijke porteerdatum.
Dit is volledig correct. Ik zie dat jouw aanvraag al uitstaat bij je vorige provider. Het is nu afwachten hoe ze de aanvraag beantwoorden. Fingers crossed;)



We houden je per mail op de hoogte. Is alles je zo duidelijk?

@maikel.twinnie, Dankjewel voor je hulp en duidelijke antwoord:D

Reageer