Hallo,
Ik heb een nummberbehoud aan gevraagd en ik heb ook vandaag mijn sim kaart gekregen, alleen ik heb per ongelukan ingevuld:"Particulier abonnement" maar ik heb een prepaid sim kaart. Wat moet ik nu doen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Enrique,
Welkom bij Simyo.
Eigenlijk maakt dit niet erg veel uit.
Dit heeft alleen te maken met de mogelijke porteerdatum.
Je kan de fout corigeren door een mail naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]
Dit onder vermelding van je telefoonnummer en klantnummer.
Zo kunnen ze het zo goed mogelijk controleren voor je en recht zetten.
Heb ik je voor zo even goed geholpen?
Welkom bij Simyo.
Eigenlijk maakt dit niet erg veel uit.
Dit heeft alleen te maken met de mogelijke porteerdatum.
Je kan de fout corigeren door een mail naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]
Dit onder vermelding van je telefoonnummer en klantnummer.
Zo kunnen ze het zo goed mogelijk controleren voor je en recht zetten.
Heb ik je voor zo even goed geholpen?
Hoi enrique,
Welkom bij Simyo, en op ons forum:D
We houden je per mail op de hoogte. Is alles je zo duidelijk?
@maikel.twinnie, Dankjewel voor je hulp en duidelijke antwoord:D
Welkom bij Simyo, en op ons forum:D
Eigenlijk maakt dit niet erg veel uit.Dit is volledig correct. Ik zie dat jouw aanvraag al uitstaat bij je vorige provider. Het is nu afwachten hoe ze de aanvraag beantwoorden. Fingers crossed;)
Dit heeft alleen te maken met de mogelijke porteerdatum.
We houden je per mail op de hoogte. Is alles je zo duidelijk?
@maikel.twinnie, Dankjewel voor je hulp en duidelijke antwoord:D
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.