.

Beantwoord

Kan ik mijn nummer wijzigen i.v.m. pesterijen?

  • 11 January 2015
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

Geachte medewerkers van Simyo,

Al enige tijd word ik gepest door sms'jes en telefoontjes van onbekende nummers. Het word gedaan via een online formulier, maar ik kan dat niet blokkeren.

Ik sta op het punt om een einde aan mijn leven te maken, maar vroeg me eerst af of jullie permanent mijn nummer kunnen wijzigen, zodat ik weer opnieuw kan beginnen.

Ook heb ik gelezen dat dit 5,- kost om mijn nummer te wijzigen.. Hiermee ga ik dan per direct mee akkoord om eenmalig 5,- extra van mijn rekening af te schrijven voor een wijziging van mijn nummer. Ik wil graag dan een e-mail met daarin de juiste nieuwe gegevens.

Zou U spoedig kunnen reageren, voordat het te laat is?

Met vriendelijke groeten.
Maarten
icon

Beste antwoord door Charlene 12 January 2015, 15:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Maarten,

Wat erg om te lezen dat jij er zoveel last van ondervind. Ik heb ook een keer m'n nummer laten wijzigen tegen een kleine betaling. Maar zover ik weet kan dit alleen op werkdagen. Maar het ging wel erg snel bij mij. Bel anders morgen meteen na opening de klantenservice, is het zo geregeld.

Om je toch wat rust te geven wil ik je adviseren om onderstaande app te downloaden en te gebruiken. Hier kan je ook anonieme bellers blocken.. 

Meld vertrouwelijke mensen in je omgeving dat je dat heb gedaan.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.easyblacklist&hl=nl

Rest mij je sterkte en succes te wensen.

Hoop dat het snel opgelost is..

Groet Ray 
Dankjewel Ray, ik zal morgen rond 10.35 uur bellen want dan heb ik pauze!



Hoi Maarten,

Wat erg om te lezen dat jij er zoveel last van ondervind. Ik heb ook een keer m'n nummer laten wijzigen tegen een kleine betaling. Maar zover ik weet kan dit alleen op werkdagen. Maar het ging wel erg snel bij mij. Bel anders morgen meteen na opening de klantenservice, is het zo geregeld.

Om je toch wat rust te geven wil ik je adviseren om onderstaande app te downloaden en te gebruiken. Hier kan je ook anonieme bellers blocken.. 

Meld vertrouwelijke mensen in je omgeving dat je dat heb gedaan.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.easyblacklist&hl=nl

Rest mij je sterkte en succes te wensen.

Hoop dat het snel opgelost is..

Groet Ray 
Graag gedaan, en mocht je nog iets willen weten. Er zitten hier genoeg mensen (Simyo & niet Simyo) die je kunnen voorzien van antwoorden. 
Badge +8
Hoi mvdra,

Dat is vervelend zeg, dat je last hebt gehad van telefonische overlast. Ik zie dat je telefoonnummer inmiddels al gewijzigd is.
Dat kunnen we meestal meteen in orde maken tijdens kantooruren. Dat kost je eenmalig € 5.

Er zijn ook andere opties als je wordt lastig gevallen.
Als je lastig gevallen wordt door een anonieme beller, dan volgen we meestal de volgende procedure.
Maar jij denkt de verzender geen 'telefoonnummer' is, dus dan heb je er verstandig aan gedaan om een nieuw nummer te nemen.

Dan kun je nu dus 'opnieuw beginnen' :)

Omdat je nummer gewijzigd is, moet je je even opnieuw registreren op het forum. Dit kan met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde emailadres, want ik heb iets aangepast aan je oude account.

Groetjes,
Charlene



P.s. Ik schrok wel een beetje van je bericht. Als je je echt zo slecht voelt, kun je bijvoorbeeld hier terecht.
Als je het niet meende, kun je dan een smiley gebruiken volgende keer?

Reageer