Skip to main content
Hallo,



Ik wil graag een nieuw nummer, mijn abonnement is nog niet afgelopen, dat mag ook gewoon doorlopen.

Is dit mogelijk? om een nieuw nummer te krijgen met het zelfde abonement?



Of is het mogelijk om dit abonement op te zeggen en een nieuwe af te sluiten?



Ik hoor graag van jullie,



Bij voorbaat dank,



Mvg,

John
weet iemand dat?
Hoi simyo-klant, welkom op ons forum :)



Het is mogelijk om een nieuw telefoonnummer te krijgen. Dat gaat eigenlijk best makkelijk en kunnen we snel regelen.

Het enige dat je nog even moet doen is akkoord gaan met de €5 die we er voor in rekening brengen.

Waarschijnlijk krijg je dan morgen al een mailtje met daarin je nieuwe telefoonnummer. Dat is op dat moment dan ook in werking.



Je houdt dan alles bij het oude, behalve je nummer.



Laat je weten of je akkoord gaat?
Hallo,



Allereerst harstikke bedankt voor je reactie,



Ja daar ga ik mee akkoord, is prima.



Krijg ik dan ook een nieuwe sim of mag ik deze behouden?



Ik hoor graag van je,



Mvg,
Hoi simyo-klant,



Helemaal goed, ik heb het doorgezet naar de afdeling die hierover gaat om je nummer te wijzigen.

Je krijgt overigens niet een nieuwe simkaart, het nummer wordt gewijzigd op de simkaart die je nu gebruikt.



Ik laat het je weten zodra ik een terugkoppeling heb gekregen! 🙂
Hoi simyo-klant,



Je nummer is gewijzigd. Je hebt een e-mail ontvangen met daarin je nieuwe nummer, wanneer je je telefoon even uit en weer aan zet, zal je op dit nummer bereikbaar zijn 🙂
Hoi,



Dat is snel,



Harstikke bedankt,



Hele goede service!



Mvg,
Hoi simyo-klant,



Graag gedaan! 🙂
Beste Simyo, ik wil graag een nieuw telefoonnummer aanvragen voor 1 van mijn twee sim-kaarten. Het nummer dat ik wil wijzigen naar een nieuw nummer eindigt op 4898. Ik ga accoord met de kosten van 5 euro.



Alvast bedankt



Bert 
Hai,



ik wil graag mijn nummer laten veranderen zo snel mogelijk maar mijn abbo houden.

Ik ga akkoord met €5,- kosten erbij.



gr.
Hoi bert en FarzanaW,



Ik heet jullie beiden graag welkom op het forum :)



Voor allebei jullie aansluitingen heb ik nieuwe telefoonnummers opgevraagd. Die worden waarschijnlijk vandaag nog veranderd. Er wordt nog een mail gestuurd ter bevestiging. De kosten zijn inderdaad € 5,- en worden bij de factuur van juli toegevoegd.



Zouden jullie daar nog een terugkoppeling over willen geven als het allemaal gelukt is?
L.S.



Ik heb nu een haast een jaar een abonnement bij Symio, en ben daar zo tevreden over dat ik mijn oude Prepayd bij Telfort wil opzeggen.



Kan ik , als ik mijn bestaande Symio abonnement met een jaar verleng, dat doen met nummerbehoud (van het nummer dat ik bij Telfort heb)?



Vriendelijke groet 



ArieH
L.S.



Ik heb nu een haast een jaar een abonnement bij Symio, en ben daar zo tevreden over dat ik mijn oude Prepayd bij Telfort wil opzeggen.



Kan ik , als ik mijn bestaande Symio abonnement met een jaar verleng, dat doen met nummerbehoud (van het nummer dat ik bij Telfort heb)?



Vriendelijke groet 



ArieH




Dat kan volgens mij heel makkelijk. je kunt te allen tijde nummerbehoud aanvragen via Mijn Simyo: onder Mijn instellingen en simkaart vind je een nummerbehoud link. 
Hoi ArieH,



Welkom op het forum en leuk om te horen dat je een 2e nummer wilt overzetten naar Simyo :)



Het antwoord van Scotsman klopt. Je kan te allen tijde een nummer nummerbehoud aanvragen en zo je nummer meenemen naar Simyo.



Houd er wel rekening mee dat je huidige 06-nummer na overzetting komt te vervallen. Het nummer zal vervangen worden door het Telfort nummer dat je wilt meenemen.



Heb je al een bestelling geplaatst? Zo niet, dan is het wel verstandig om een Vriendendeal Shop aan te maken 🙂





Is je vraag hiermee beantwoord?

Reageer