Skip to main content
Hallo, wegens einde dienstverband heb ik de mogelijkheid om mijn zakelijke nummer te behouden. Ik kan het porteren naar een nieuwe provider. Zou ik het ook kunnen porteren naar een reeds bestaand SIMYO abonnenment (heb ik al jaren)? Met vriendelijke groeten, Ron.
Hoi rvanderraad,



Gelukkig hoef ik je in dit topic niet teleur te stellen 😉. Ja, je kunt op een bestaande Simyo aansluiting nummerbehoud aanvragen. Dit doe via Mijn Simyo, tabblad Mijn instellingen & simkaart. Hier staat onder het kopje 'Simkaart' de optie Aanvragen vervangende simkaart. Hier vul je je nummerbehoud in en wij doen vervolgens de aanvraag bij je vorige provider.



Let er wel op dat het belangrijk is om eerst je einddatum te weten van je huidige zakelijke contract. Als er nog steeds een opzegtermijn geldt, dan is dit bij een zakelijke drie maanden.



Laat je me weten of de aanvraag is gelukt?



Groetjes, Tiury
Heel erg bedankt. Ik weet nu dat het kan. Ben nog steeds wel zoekende, want het bereik binnenshuis van Symyo is erg matig (in ieder geval de telefoon van mijn vrouw). Ik ga eerst een nieuwe sim aanvragen zodat ik mijn sim in mijn eigen telefoon kan proberen. Met vriendelijke groeten,

Ron.
Laat je ons weten of dat het bereik verbeterd, rvanderraad?

Als dat niet het geval is, kunnen we onderzoeken hoe dit kan en of het te verhelpen is.
Ok, moet eerst een nieuwe sim bestellen, want het verknippen van mijn oude sim naar iphone-5 formaat is mislukt..... Maar ik laat het weten. Want het blijft lastig. Mijn vrouw zit in de vensterbank als ze een sms wil versturen. Ron.
Mijn vrouw zit in de vensterbank als ze een sms wil versturen. Ron.


Dat kan op momenten zelfs gevaarlijk zijn, rvanderraad.

Knippen naar nanosim raden we altijd af. Je knipt in het koper, en een scherp randje kan maar zo de telefoon stukmaken...

Reageer