Ik heb een sim only abonnement bij jullie voor mijn dochter. Die op mijn naam staat. Zij wil nu zelf overstappen naar simpel vanwege een gunstiger simonly abonnement. Zij wil dit abonnement op haar naam zetten. Is het mogelijk om haar nummer te behouden?
Bladzijde 1 / 1
Je wilt twee zaken doen. Het abonnement op haar naam zetten, en het abonnement overzetten naar Simpel. En dat alles met nummerbehoud.
Ik zou dit soort acties nooit in 1 stap doen. Maar eerst, bij Simyo, het contract op haar naam zetten.
Even geduld tot dat dit helemaal is verwerkt, en ze bijvoorbeeld een factuur op haar naam heeft gehad. En dan pas naar Simpel.
Er zullen vast mensen zijn die zeggen dat ik problemen zie waar ze niet zijn. Soms hebben die mensen gelijk.
En soms niet.
Ik zou dit soort acties nooit in 1 stap doen. Maar eerst, bij Simyo, het contract op haar naam zetten.
Even geduld tot dat dit helemaal is verwerkt, en ze bijvoorbeeld een factuur op haar naam heeft gehad. En dan pas naar Simpel.
Er zullen vast mensen zijn die zeggen dat ik problemen zie waar ze niet zijn. Soms hebben die mensen gelijk.
En soms niet.
Als aanvulling op wimj12:
Je kunt het contract overdragen aan haar dochter als zij 18 jaar is, zie onderstaande link voor de voorwaarden en kosten:
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303
Hierna kan zij zelf naar een andere provider overstappen, alhoewel...... waarom weggaan bij de beste provider? (7 keer op rij volgens de Consumentenbond).
Je kunt het contract overdragen aan haar dochter als zij 18 jaar is, zie onderstaande link voor de voorwaarden en kosten:
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303
Hierna kan zij zelf naar een andere provider overstappen, alhoewel...... waarom weggaan bij de beste provider? (7 keer op rij volgens de Consumentenbond).
Dank voor jullie reacties. Ter aanvulling op de vraag waarom weggaan. Bij Simpel hebben ze nu een aanbieding 1000mb en onbeperkt bellen en sms-en voor € 10,00 per maand. Bij Simyo is dit niet mogelijk . Daarnaast horen we ook goede dingen van Simpel.
Ik weet niet of je dochter 4G wenst? Dat bieden zij volgens mij niet aan. Ook is het belangrijk om te weten dat zij wel de mogelijkheid geven om de bundels aan te passen, maar dan val je buiten het actietarief. En het contract is 2 jaar. Ook hebben zij een fair use policy op de onbeperkt bellen bundels. Als zij vinden dat er misbruik is verhalen ze de schade. Maar wat zij misbruik vinden lees ik nergens.
Dat wil ik bij deze alleen even meegeven. 🙂
Dat wil ik bij deze alleen even meegeven. 🙂
Hoi E.westen,
Wat jammer dat je ons gaat verlaten :(
Fijn om te zien dat je al zoveel reacties hebt gekregen op je vraag! Als je dochter 18 jaar of ouder is kun je het abonnement op haar naam zetten door middel van een contractovername. Het is echter niet noodzakelijk om dit te doen voordat je overstapt. Ik weet niet exact hoe het werkt bij Simpel, maar waarschijnlijk vragen ze bij de overstap alleen om je te behouden 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer. Zij zullen vervolgens de opzegging van je Simyo abonnement regelen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
@Wimj12, Franswon en Raytje, Toppers bedankt voor jullie reacties en complimenten richting Simyo 😃
Wat jammer dat je ons gaat verlaten :(
Fijn om te zien dat je al zoveel reacties hebt gekregen op je vraag! Als je dochter 18 jaar of ouder is kun je het abonnement op haar naam zetten door middel van een contractovername. Het is echter niet noodzakelijk om dit te doen voordat je overstapt. Ik weet niet exact hoe het werkt bij Simpel, maar waarschijnlijk vragen ze bij de overstap alleen om je te behouden 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer. Zij zullen vervolgens de opzegging van je Simyo abonnement regelen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
@Wimj12, Franswon en Raytje, Toppers bedankt voor jullie reacties en complimenten richting Simyo 😃
Hallo,
Bedankt voor de reacties. We hebben besloten om te blijven, omdat we inderdaad erg tevreden zijn over Simyo.
Mvg Elza
Bedankt voor de reacties. We hebben besloten om te blijven, omdat we inderdaad erg tevreden zijn over Simyo.
Mvg Elza
Hoi Elza,
Dat is geweldig nieuws 😃 Zo beginnen wij onze dag graag! Ben je nog steeds van plan om het contract op naam van je dochter te zetten? Of laat je het nu zo staan omdat je bij ons blijft?
@Wimj12, Franswon en Raytje, bij deze wil ik jullie nog even extra bedanken voor alle mooie woorden 🙂 Mede dankzij jullie blijven onze forumleden tevreden! *diepe buiging*
Groetjes,
Angela
Dat is geweldig nieuws 😃 Zo beginnen wij onze dag graag! Ben je nog steeds van plan om het contract op naam van je dochter te zetten? Of laat je het nu zo staan omdat je bij ons blijft?
@Wimj12, Franswon en Raytje, bij deze wil ik jullie nog even extra bedanken voor alle mooie woorden 🙂 Mede dankzij jullie blijven onze forumleden tevreden! *diepe buiging*
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.