Hallo,
Ik heb bij simyo m'n abbonement aan laten maken, maar wordt lastig gevallen op deze nummer en wil mijn nummer veranderen. Hoe moet ik dat doen?
groetjes mrt38
Bladzijde 1 / 1
Door het hier te melden. Wat je nu dus hebt gedaan! Een moderator zal dit z.s.m. oppakken en je nummer wijzigen.
Hoi Mrt38, welkom op het forum van Simyo!
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen, zodat het topic beter vindbaar is voor andere gebruikers met eenzelfde vraag :)
We kunnen je nummer voor je wijzigen, maar daarvoor wordt wel 5 in rekening gebracht.
Ik hoor het graag van je of je akkoord gaat met de 5, dan zal ik daarna je nummer laten wijzigen 🙂
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen, zodat het topic beter vindbaar is voor andere gebruikers met eenzelfde vraag :)
We kunnen je nummer voor je wijzigen, maar daarvoor wordt wel 5 in rekening gebracht.
Ik hoor het graag van je of je akkoord gaat met de 5, dan zal ik daarna je nummer laten wijzigen 🙂
Hallo,
Ik heb bij simyo m'n abbonement aan laten maken, maar wordt lastig gevallen op deze nummer en wil mijn nummer veranderen. Hoe moet ik dat doen?
groetjes mrt38
Hallo,
er is deze maand september 8 euro van mn rekening afgehaald. terwijl mijn bundel normaal 3 euro is. heeft dat te maken met het nummer veranderen? want mijn nummer is nog steeds het zelfde??
met vriendelijke groeten,
mrt38
Hoi mrt38,
Zoals je op je gespecificeerde factuur kunt zien is die 5 berekend voor een vervangende simkaart. Je hebt nog steeds hetzelfde nummer omdat we nog geen akkoord voor die 5 van het nummer veranderen van je hadden gekregen.
Wil je dus nog steeds een ander nummer en ga je akkoord met de bijbehorende 5 aan kosten?
Zoals je op je gespecificeerde factuur kunt zien is die 5 berekend voor een vervangende simkaart. Je hebt nog steeds hetzelfde nummer omdat we nog geen akkoord voor die 5 van het nummer veranderen van je hadden gekregen.
Wil je dus nog steeds een ander nummer en ga je akkoord met de bijbehorende 5 aan kosten?
Hoi mrt38,
Zoals je op je gespecificeerde factuur kunt zien is die 5 berekend voor een vervangende simkaart. Je hebt nog steeds hetzelfde nummer omdat we nog geen akkoord voor die 5 van het nummer veranderen van je hadden gekregen.
Wil je dus nog steeds een ander nummer en ga je akkoord met de bijbehorende 5 aan kosten?
hallo -Ernst,
Ik ga er overnadenken en laat het wel via hier weten als ik het nummer wil veranderen.
Hoi Mrt38,
Zodra je hier antwoord op hebt, horen we het heel graag van je 🙂 Tot dan!
Zodra je hier antwoord op hebt, horen we het heel graag van je 🙂 Tot dan!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.