.

Beantwoord

Kan ik mijn contract overzetten?

  • 15 September 2016
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hi Simyo,

Mijn iPhone 6+ is helaas gestolen en ik heb een simonly abonnement bij jullie. Die had ik overigens helaas een paar maanden geleden overgezet van maandelijks contract na een jaar, omdat het me zo goed beviel. Nu is helaas mijn telefoon gestolen en wil ik een abonnement nemen met een iPhone 7.

Nu kan ik het me niet veroorloven om twee abonnementen tegelijk te hebben, dus zou ik graag mijn simonly abonnement over willen zetten naar mijn moeders mobiel nummer zodat zij mijn simyo abonnement over neemt. Mijn moeder heeft zelf gewoon een prepaid telefoon. Ook wil ik zelf mijn eigen nummer behouden.

Is dit mogelijk? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt!

groetjes,

Shannon
icon

Beste antwoord door Sean 16 September 2016, 14:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Volgens mij zou je hier eens moeten kijken: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303

Ik denk wel dat hierbij het nummer naar je moeder overgaat en je je nummer dus niet kunt meenemen naar een andere provider.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ikshannon,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onwijs vervelend dat je telefoon is gestolen! Helaas kan ik je geen abonnement in combinatie met een iPhone 7 aanbieden. Je kunt in onze telefoonshop wel een drietal telefoons met korting aanschaffen.

Je moeder kan jouw abonnement overnemen via een contractovername, maar het is daarna niet mogelijk om jouw nummer mee te nemen naar een andere provider. Dit nummer blijft gekoppeld aan het Simyo abonnement.

Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen!

Groetjes,
Sean

@RicoK, bedankt voor je hulp!

Reageer