Hoi,
Is het mogelijk om in mijn bestaande abonnement het nummer te wijzigen. Ik wil mijn abonnement overgeven aan een familie lid, maar dat deze het oude nummer behoud. Kan dit?
Eijssen
Bladzijde 1 / 1
Hoi eijssen,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat leuk dat je je abonnement aan een familielid wilt geven. Dat is mogelijk. Check voor meer informatie even deze pagina. Het is ook mogelijk om nummerbehoud aan te vragen. Daarvoor ga je naar Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.
Laat je 't even weten als je ergens niet uitkomt? ;)
Groetjes,
Estelle
Welkom op het Simyo Forum!
Wat leuk dat je je abonnement aan een familielid wilt geven. Dat is mogelijk. Check voor meer informatie even deze pagina. Het is ook mogelijk om nummerbehoud aan te vragen. Daarvoor ga je naar Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.
Laat je 't even weten als je ergens niet uitkomt? ;)
Groetjes,
Estelle
hoi Estelle,
hoe zit het met mijn nummer? ik zou dan mijn contract geven, die persoon behoud haar eigen nummer. is het dan ook mogelijk om mijn nummer te houden in een nieuw contract eventueel bij een andere provider?
hoe zit het met mijn nummer? ik zou dan mijn contract geven, die persoon behoud haar eigen nummer. is het dan ook mogelijk om mijn nummer te houden in een nieuw contract eventueel bij een andere provider?
Hoi Eijssen,
Ah, nu begrijp ik wat beter wat je wilt doen.
Het is altijd mogelijk om nog nummerbehoud aan te vragen. Dat betekent dat het nummer van degene die jouw contract overneemt, op dit contract gezet kan worden. Helaas vervalt jouw nummer op dat moment. Deze kunnen we dan niet behouden.
Als je jouw nummer wilt overzetten naar een andere provider, vervalt het contract. Hier kunnen we dus geen nieuw nummer meer opzetten 😞 Helaas kan ik je dus niet precies hetgeen bieden waarnaar jij opzoek bent. Sorry! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Angela
Ah, nu begrijp ik wat beter wat je wilt doen.
Het is altijd mogelijk om nog nummerbehoud aan te vragen. Dat betekent dat het nummer van degene die jouw contract overneemt, op dit contract gezet kan worden. Helaas vervalt jouw nummer op dat moment. Deze kunnen we dan niet behouden.
Als je jouw nummer wilt overzetten naar een andere provider, vervalt het contract. Hier kunnen we dus geen nieuw nummer meer opzetten 😞 Helaas kan ik je dus niet precies hetgeen bieden waarnaar jij opzoek bent. Sorry! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.