Skip to main content
Hallo,





Ik heb verleden week een sim only jaar abonnement afgesloten bij Simyo. Maar het abonnement gaat pas 27 Oktober in. Nu ben ik nog aagesloten bij Vodafone, alleen is mijn telefoon van het weekend gestolen en heb ik mijn simkaart geblokkeerd. Nu kan ik gelukkig mijn Simyo simkaart alvarst activeren en heb ik een tijdelijk telefoon nummer, maar nu gelden de tarieven van een buiten bundel tarief. Nou had ik een vraag of ik mij Simyo Abonnement nu alvarst in kan laten gaan zodat ik een maand extra betaal, want een nieuwe simkaart bij Vodafone kost mij  €22,- en dat zie ik niet zitten voor 1 maandje. Of dat ik een 1 maandelijks abonnement kan afsluiten op mijn tijdelijk telefoon nummer en aan de eind van de maand deze weer afsluit? Graag hulp voor wat er het best uitkomt in deze situatie.



Mvg Nick.
Hoi Nickwest, welkom bij Simyo!



Wat vervelend zeg, dat je telefoon stolen is 😞. Het lijkt me inderdaad verstandig om je abonnement bij Simyo te activeren, in plaats van €22,- voor een vervangende simkaart te betalen.



Het vervelende is dat als wij je abonnement en bundels activeren, je nummerbehoud automatisch wordt geannuleerd. Dit is niet erg, maar je moet dan wel opnieuw nummerbehoud aanvragen via Mijn Simyo. Je nummerbehoud kan dan op zijn vroegst op 03-11-2014 over gezet worden, omdat je maand opzegtermijn opnieuw gaat tellen.



Volgens mij is dit wel de beste optie in jouw geval 🙂 Ben je het daar mee eens?

Reageer