.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement al opzeggen of moet ik wachten tot mijn nummer overgaat?

  • 22 September 2016
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Ik ga (helaas) weg bij Simyo. Ik heb een iPhone 7 i.c.m. een T-mobile abonnement besteld, zoals jullie weten zijn er (bewust gecreëerde?) leveringsproblemen kan het een tijdje duren. Mijn huidige Simyo abonnement loopt tot 1 november, mijn plan was dan ook dat het nieuwe abonnement dan in gaat. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, dit schijnt pas gedaan te worden als de telefoon ook wordt verzonden. Dit kan door de levertijd na september zijn, waardoor mijn opzegtermijn 1 maand opschuift: nieuwe einddatum abonnement 1 december. Dit had ik willen voorkomen.
Mijn vraag: kan mijn abonnement bij Simyo opgezegd worden ondanks dat nummerbehoud is aangevraagd?

Verder ben ik altijd een tevreden klant van Simyo geweest, daar ligt het niet aan!

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Caspar 23 September 2016, 12:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Romen,

Welkom op 't forum.

Wat jammer dat je weggaat 😞 Goed om te horen dat je altijd een tevreden klant bent geweest!

Wanneer je je abonnement opzegt en hij stopt bijvoorbeeld per 1 oktober, dan kan je daarna het nummer niet meer meenemen. Het beste is in dit geval om te kijken hoe snel jij naar de andere provider kan, zodat het nummerbehoud snel geregeld kan worden.

Het is dus niet verstandig om je abonnement op te zeggen. Ik adviseer je om geduld te hebben en te wachten tot het nummer over kan.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer