Hallo beste mensen, ik heb een abonnement bij een andere provider en bij Simyo.
Ik wil nu dat andere abonnement beëindigen en het nummer welke ik hier gebruik,over laten zetten naar het nummer welk ik heb van Simyo.
Dus kort gezegd een nummerwijziging aanvragen uiteraard als de andere provider daar toestemming voor geeft.
Mijn vraag is of dit mogelijk is.
mvgrt en alvast fijne feestdagen gewenst,
K-Jan
Bladzijde 1 / 1
Hoi K-Jan,
Als het goed is moet dit kunnen. Als ik het goed begrijp, je wil het nummer van je "oude/andere provider" overzetten naar Simyo?
Dit is mogelijk, je kunt nummerbehoud aanvragen via "Mijn Simyo".
Log hiervoor in, klik dan op "Mijn instellingen & simkaart". Daarna scrol je een klein stukje naar beneden, waar je de knop: "Aanvragen nummerbehoud" vindt. Er opent een soort "pop-up" waarin je de gegevens van de simkaart van je "oude provider" invult.
Daarna klik je op "Bevestigen" waarnaar het verzoek naar de technische afdeling van Simyo wordt verstuurd. Het kan een tijdje duren, heb geen flauw idee hoelang.
Waarnaar je nummerbehoud is voltooid, dan ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging.
Succes ermee!
Hartelijke groeten,
Mike Matheeuwsen
Als het goed is moet dit kunnen. Als ik het goed begrijp, je wil het nummer van je "oude/andere provider" overzetten naar Simyo?
Dit is mogelijk, je kunt nummerbehoud aanvragen via "Mijn Simyo".
Log hiervoor in, klik dan op "Mijn instellingen & simkaart". Daarna scrol je een klein stukje naar beneden, waar je de knop: "Aanvragen nummerbehoud" vindt. Er opent een soort "pop-up" waarin je de gegevens van de simkaart van je "oude provider" invult.
Daarna klik je op "Bevestigen" waarnaar het verzoek naar de technische afdeling van Simyo wordt verstuurd. Het kan een tijdje duren, heb geen flauw idee hoelang.
Waarnaar je nummerbehoud is voltooid, dan ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging.
Succes ermee!
Hartelijke groeten,
Mike Matheeuwsen
Hoi K-Jan, welkom op het Simyo forum :)
Ik kan eigenlijk niets toevoegen aan het antwoord van mmatheeuwsen!
Nouja, 1 klein dingetje dan: als je andere abonnement een maand opzegtermijn heeft, duurt het een maand voordat je nummer is overgezet.
@mmatheeuwsen; dank voor het antwoorden!
Ik kan eigenlijk niets toevoegen aan het antwoord van mmatheeuwsen!
Nouja, 1 klein dingetje dan: als je andere abonnement een maand opzegtermijn heeft, duurt het een maand voordat je nummer is overgezet.
@mmatheeuwsen; dank voor het antwoorden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.