.

Beantwoord

Kan ik het tijdelijke nummer opzeggen?

  • 18 September 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Vandaag kreeg ik 2 emails dat mijn factuur gereed stond. Dat vond ik raar, omdat ik naar 1 telefoonnummer heb.

Nu kom ik erachter dat ik nog steeds betaal voor mijn tijdelijk telefoonnummer die ik toegekend heb gekregen terwijl ik wachtte tot mijn telefoonnummer door nummerbehoud werd goed gekeurd. 

Ik wil dit telefoonnummer graag opzeggen zodat ik hier niet meer voor hoef te betalen de toekomst.

Vriendelijke groet, 

Erik Martens 

 

icon

Beste antwoord door Amy 19 September 2023, 11:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo @Reezychac daar gaat iets fout bij Simyo, je tijdelijke nummer behoort te vervallen als je geporteerde nummer actief is.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Reezychac,

Bedankt voor je bericht. Dat lijkt me inderdaad verwarrend! Goed dat je contact opneemt.

Wat @JanD zegt over het vervallen van het tijdelijke nummer klopt inderdaad. Echter zie ik in het systeem dat je ooit twee bestellingen hebt geplaatst met hetzelfde verzoek voor nummerbehoud. Van één bestelling is toen het nummerbehoud goedgekeurd en van de andere bestelling is het afgekeurd omdat je maar één keer nummerbehoud kan aanvragen voor een 06-nummer. Vandaar dat je dus twee aansluitingen had, één met het tijdelijke nummer en één met je te behouden nummer. 

Ik zie inmiddels dat je de aansluiting waar het tijdelijke nummer aan was gekoppeld hebt opgezegd dus het is nu in orde 😊.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy

Reageer