nr. 06xxxxxxxx, simkaartnumer xxxxxxxx Simkaarttype USIM wil ondergetekende behouden, maar mijn tel. is stuk, heb een nieuwe gekocht zonder simkaart.
Wil mijn tel. nummer behouden en een passende simkaart bij de nieuwe telefoon ontvangen.
Mijn nieuwe tel. iPhone 5, A Grade - 64GB- Zwart.
Graag reactie wat een simkaart bij het verlengen van het abonnement kost, wanneer en waar te leveren?
In afwachting van uw spoedige reactie?
Met vr. gr. Albert Nass
Bladzijde 1 / 1
Dat telefoonnnummer en simkaart nummer zou ik snel weghalen. Moderators kunnen dat op andere manieren zien, en met deze twee gegevens ben je aardig op weg om grapjassen allerlei kansen te bieden.
Simkaart is te koop in My Simyo.
Simkaart is te koop in My Simyo.
Wim, Bedankt voor jouw advies. Had daar nog niet bij stil gestaan, maar je hebt wel helemaal gelijk.
Groet, Albert
Groet, Albert
Dit alles kun je zelf via Mijn Simyo regelen.
Onder "Instellingen" -> "Simkaart" -> "Vervangende simkaart aanvragen en activeren" kun je een nieuwe simkaart bestellen. De vervangende simkaart kost €5, wat verrekenen wordt met je eerstvolgende factuur.
De nieuwe simkaarten zijn normale simkaart, micro-simkaart en nano-simkaart in een, dus dat komt altijd goed.
Nooit overigens je mobiele nummer en simkaart nummer op een publiek forum melden. Moderatoren kunnen toch zien bij welke aansluiting je account hoort.
Onder "Instellingen" -> "Simkaart" -> "Vervangende simkaart aanvragen en activeren" kun je een nieuwe simkaart bestellen. De vervangende simkaart kost €5, wat verrekenen wordt met je eerstvolgende factuur.
De nieuwe simkaarten zijn normale simkaart, micro-simkaart en nano-simkaart in een, dus dat komt altijd goed.
Nooit overigens je mobiele nummer en simkaart nummer op een publiek forum melden. Moderatoren kunnen toch zien bij welke aansluiting je account hoort.
Hoi Albert65veekee62,
Welkom op het Simyo forum.
Zoals je ziet heb ik je reactie enigszins aangepast, omdat dit een openbaar forum is. Moderators hebben, indien nodig, altijd toegang tot de juiste gegevens.
Wat vervelend dat je telefoon stuk is. Een vervangende simkaart kost € 5,-, deze kun je aanvragen via Mijn Simyo.nl '> Intellingen > Simkaart'. Je houdt gewoon je huidige nummer.
Ik zie dat mijn collega van de klantenservice inmiddels een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Laat je het weten wanneer je deze hebt ontvangen?
Groetjes,
Sean
@Wimj12 & Groentjuh, hartelijk dank voor jullie hulp.
Welkom op het Simyo forum.
Zoals je ziet heb ik je reactie enigszins aangepast, omdat dit een openbaar forum is. Moderators hebben, indien nodig, altijd toegang tot de juiste gegevens.
Wat vervelend dat je telefoon stuk is. Een vervangende simkaart kost € 5,-, deze kun je aanvragen via Mijn Simyo.nl '> Intellingen > Simkaart'. Je houdt gewoon je huidige nummer.
Ik zie dat mijn collega van de klantenservice inmiddels een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Laat je het weten wanneer je deze hebt ontvangen?
Groetjes,
Sean
@Wimj12 & Groentjuh, hartelijk dank voor jullie hulp.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.