Skip to main content
Kan ik een nieuw nummer krijgen? Als dit kan krijg ik dan een hele nieuwe simkaart en kan ik dan ook kostenloos mijn abbonement overzetten van het ene nummer naar het andere?
Hoi Mindel, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Je kunt voor je huidige abonnement een nieuw nummer aanvragen. Het nieuwe nummer wordt dan op je huidige simkaart overgezet. Een nieuwe simkaart is dus niet nodig 😉

De kosten zijn € 5. Als je hier mee akkoord gaat, dan kan ik een nieuwe voor je aanmaken.



Laat je het aan mij weten? 😮
Hoi Mindel, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Je kunt voor je huidige abonnement een nieuw nummer aanvragen. Het nieuwe nummer wordt dan op je huidige simkaart overgezet. Een nieuwe simkaart is dus niet nodig ;)

De kosten zijn € 5. Als je hier mee akkoord gaat, dan kan ik een nieuwe voor je aanmaken.



Laat je het aan mij weten? :o




Hallo, Graag zou ik dan een ander nummer willen. Ik ga akoord met een bedrag van 5 euro. Kunt u mij misschien vertellen hoe lang het ongeveer gaat duren en hoe ik te horen krijg wat mijn nieuwe nummer dan is?
Hoi Mindel,



Dank voor je terugkoppeling. Ik heb je een mail gestuurd met jouw nieuwe nummer.:D De kosten zijn verwerkt op de factuur van maart. Ik zag dat je ook nog per mail contact op hebt genomen. Daar hoef je niet meer op te reageren;) Is alles je zo duidelijk?
Hallo,



Alles is duidelijk voor mij, alleen heb ik geen mailtje gekregen met mijn nummer erin 😞
Hoi Mindel, Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik heb het mailtje nogmaals verzonden:D Heb je hem nu wel gekregen?

Reageer