Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer krijgen?

• December 18, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Graag laat ik mijn telefoonnummer wijzigen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een nummer met veel 5’en.
Ik ga akkoord met de kosten die aan een nummerwijziging verbonden zijn.
Met dank.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Helom,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@wimj12 al de juiste informatie hebt ontvangen wat betreft de voorkeur voor een 06-nummer. 

Helaas is het niet mogelijk om een voorkeur aan te geven voor een 06-nummer of een 06-nummer te kiezen. Dit wordt willekeurig toegewezen aan de klant. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw nummer toegewezen krijgt! 

Groetjes,
Amy

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • December 19, 2025

Volgens mij is het niet mogelijk om voorkeur uit te spreken voor een nummer bij Simyo.

Volgens mij wordt dat trouwens veel minder, of helemaal niet meer aangeboden tegenwoordig.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • December 19, 2025

Hoi ​@Helom,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@wimj12 al de juiste informatie hebt ontvangen wat betreft de voorkeur voor een 06-nummer. 

Helaas is het niet mogelijk om een voorkeur aan te geven voor een 06-nummer of een 06-nummer te kiezen. Dit wordt willekeurig toegewezen aan de klant. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw nummer toegewezen krijgt! 

Groetjes,
Amy