Skip to main content

.

Beste lezer,

ik ben al sinds 8 mei, gewenste datum van overstap bezig om weer bereikbaar te zijn middels uw opgestuurde simkaart.

Deze blijkt geblokkeerd en niemand, zowel whatsapp als telefonisch kan me verder helpen.

De technische dienst heeft al meerdere verwijzingen gekregen van de telefonische helpdesk maar ook zij kunnen het niet oplossen.

Het lijkt mis te gaan bij de contract bevestiging als nieuwe klant. Op de website komt de fout :
“het bevestigen van je contract is niet gelukt probeer het later opnieuw”

Via de APP kom ik wel verder maar zie ik dat de simkaart nog geblokkeerd is

Het is nu bijna weekend en verwacht het hele weekend onbereikbaar te zijn.

Dit vind ik onacceptabel.

Inmiddels heeft Simyo sinds 8 mei een redelijke termijn gehad om dit probleem op te lossen.

Daarom bij deze een officiële klacht via dit kanaal.

mvg,

JRvS

Onbereikbaar sinds 8 mei!

Heb deze klacht ook per email gestuurd naar webcare@simyo.nl

Hoi @JRvS,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te zien dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. Onze oprechte excuses hiervoor. 

Echter hebben wij binnen Simyo geen speciale klachten kanaal. Ik wil je vragen om het contact via 1 kanaal verder te laten verlopen om verwarring te voorkomen. We zullen jouw e-mail die je hebt verstuurd aan webcare@simyo.nl zo snel mogelijk oppakken. Hopelijk komen we zo tot een oplossing. 

Groetjes,
Amy


Reageer