Skip to main content
Hoe kan ik mijn rinkeltijd instellen zodat de telefoon langer overgaat en ik meer tijd krijg om op te nemen.

Nu wordt na 5 keer de beller gemeld dat ik geen voicemail heb. Ik wil die melding helemaal niet.

Ik wilde geen voicemail omdat ik  zelf de telefoon wil opnemen, maar dan moet ik daar wel de tijd voor hebben.

Ik heb overigens een samsung s2. (is het een toestelinstelliing?)
Hoi stobal,



De rinkeltijd voor de voicemail is helaas niet in te stellen. Wél kun je je voicemail uitzetten. Dat doe je door te bellen naar 12339.

Als je dat hebt gedaan blijft je telefoon een hele tijd overgaan totdat je opneemt.
Ik heb de voicemail uitgezet. Na 20 seconden (lijkt korter) krijgt de beller de dame van de voicemail te horen en hoort mij mijn naam uitspreken waarop vervolgens weer een dame zegt dat er geen mogelijkheid is om de voicemail in te spreken....... daar schiet niemand iets mee op. Toch?



Aha.

Om voor mij onbegrijpelijke redenen stond schijnbaar de voicemail weer aan?? Toen ik het nummer belde om het uit te zetten, kreeg ik het bericht dat de voicemail uitgezet zou worden. Hoe kan het dat het weer was ingeschakeld? Zijn er van de kant van simyo instellingen gereset?

Ik hoop dat het nu uitblijft en ik er van uit kan gaan dat ik tijd heb om mijn gsm te horen afgaan en op kan nemen.
Hoi stobal, ik zie vanaf onze kant geen wijzigingen. Ook niet dat het weer uit is gezet.

Ik heb iemand van onze IT afdeling verzocht om je voicemail er definitief uit te halen.

Reageer