.

Beantwoord

Kan ik de overstapdatum met nummerbehoud wijzigen?

  • 29 February 2016
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Tijdens het instellen van mijn nummerbehoud heb ik per ongeluk de verkeerde datum ingesteld; in plaats van 29 februari heb ik 29 maart opgegeven. Graag zou ik dit ongedaan willen maken en dus zo snel mogelijk weer mijn oude nummer behouden.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Nick
icon

Beste antwoord door Angelica 1 March 2016, 09:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Beste Nick Fatt,

Welkom op het forum van Simyo.

In het systeem staat inderdaad je dat nummer op 29 maart wordt overgezet. Als je dit wil wijzigen, kan je hebt beste contact opnemen met je huidige provider. Zij moeten toestemming geven om jouw nummer eerder over te laten zetten.

Als we je ergens nog mee kunnen helpen, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Beste Angelica,

Bedankt voor je antwoord!
Ik heb inmiddels van Chooze een mailtje ontvangen waar ze toestemming geven om het nummer eerder over te laten zetten. Moet ik dit nog naar iemand doorsturen? :P

Groetjes,
Nick
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nick,

Kijk, dat is mooi!

Ik heb onze afdeling nummerbehoud doorgegeven dat het nummer weg mag. Mijn collega zal de huidige aanvraag annuleren en een nieuwe aanvraag indienen voor je per de eerst mogelijke datum. Je krijgt hier een e-mail van ter bevestiging. Laat je ons weten wanneer je deze hebt gehad?

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Bedankt voor je antwoord!
Eerder kreeg ik een mail van Choozze met daarin deze informatie over het nummerbehoud:

"Hoe kan ik mijn nummer behouden als ik naar een andere provider wil?
Heb je geen interesse in een Bright abonnement en wil je wel je nummer behouden? Vraag dan voor 1 maart 2016 een nieuwe abonnement met nummerbehoud aan bij een provider van jouw keuze. Dan regelen wij de overstap voor je."

Ik hoop dus wel dat het annuleren van de huidige aanvraag en het indienen van een nieuwe aanvraag dan niet telt als 'te laat', want dan ben ik namelijk mijn nummer kwijt :(

Groetjes,
Nick
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Nick,

Je kan voor de zekerheid Choozze van deze situatie op de hoogte brengen.

Omdat er al een aanvraag was goedgekeurd denk ik niet dat dit problemen zal opleveren, maar met een bevestiging van Choozze weet je het zeker.

Groetjes,
Sean
Het is inmiddels gelukt!
Heel erg bedankt allemaal!!

Groetjes Nick
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Nick Fatt,

Goed om te horen dat het gelukt is. We zijn daar allemaal erg blij om 😃 Fijn weekend nog Nick!

Groetjes Caspar

Reageer