.

Beantwoord

Kan ik binnenkort belminuten bijkopen?

  • 26 April 2016
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb mijn belmin. bijna op en kan niet tijdelijk bij kopen.
Het wil wel met mb,s maar niet met belmin. Komt het er nog een keer van dat je tijdelijk wat minuten bij kunt kopen.

Gr. Arend
icon

Beste antwoord door franswon 26 April 2016, 18:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi arendhoogeveen,

Of deze optie komt is nog niet bekend, je kunt via diverse apps ook bellen naar je contacten die dezelfde app hebben. Facebook Messenger, WhatsApp, Line, Viber, WeChat, Skype en nog wat andere apps.
Het verbruik in MB's valt erg mee en de kwaliteit is vaak uitstekend.

Misschien is 1 van deze apps een optie voor je.
Reputatie 1
Badge
Bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arendhoogeveen,

Ach, wat balen dat je net een stukje maand overhoudt aan het einde van je belbundel.

Ik kan me voorstellen dat een optie om belminuten bij te kopen voor jou nu enorm handig was geweest. Zoals je zelf al hebt gezien, bieden wij deze mogelijkheid op dit moment niet aan. Natuurlijk zijn we hier wel naar aan het kijken omdat je niet de eerste bent die hierom vraagt. Helaas kan ik je op korte termijn geen oplossing bieden en zijn de tips van Franswon heel goed om op te volgen 🙂 Mocht het in de toekomst mogelijk zijn om belminuten bij te kopen, dan laten we dit natuurlijk aan je weten.

Merk je vaker dat je niet genoeg hebt aan je huidig belbundel? Dan is het wellicht een goed idee om een stapje hoger te gaan en je belbundel aan te passen. Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?

@Franswon, bedankt voor je hulp, advies en tips!

Groetjes,
Angela

Reageer